גאדג'Time: קורקינט חשמלי לקילומטר וחצי האחרונים

ה-NIU KICK SCOOTER נועד לטווחים קצרים, של קילומטר עד חמישה קילומטרים, מרחקים המכונים 'טווחי מיני ניידות', או 'המייל האחרון', ומתאימים למשל לנסיעה מתחנת הרכבת למרכז העיר, יותר בתל אביב ופחות בחיפה ● יש גם גרסאות ל-50-40 ק"מ

NIU, כחברה, פיתחה ומכרה בעיקר קטנועים חשמליים לשימוש עירוני נרחב, אבל בקיץ הקרוב – כלומר ממש אוטוטו – היא תשיק ברחבי העולם, כולל בישראל, את הקורקינט החשמלי הראשון. הקורקינט מיועד לשימוש בטווחים קצרים, של קילומטר עד חמישה, טווחים שמכונים 'טווחי מיני ניידות' או 'המייל האחרון'.

בישראל, בעיקר בערי המרכז, הקורקינט כבר הפך לתופעה שכמעט שאי אפשר להתעלם ממנה, לטוב ולרע. וב-NIU מכוונים אל עבר המשתמשים המתמידים עם שני דגמים, Pro ו-Sport – זה לטווח של עד 50 ק"מ על טעינה בת שש שעות, וזה לטווח של עד 40 ק"מ עם טעינה בת חמש שעות, ושניהם עם סוללות ליתיום יון מתקדמות ועם עמידות למים וגשם בתקן IP54, שמבטיח את היכולת להשתמש בקורקינט בכל מזג אוויר.

לטווחים יותר גדולים. דגמי ה-Pro של הקורקינטים מבית NIU. צילום: יח"צ

לטווחים יותר גדולים. דגמי ה-Pro של הקורקינטים מבית NIU. צילום: יח"צ

לפי החברה התכנון של הקורקינט החדש נסוב סביב נוחות שימוש, והוא יגע עם כידון ושלדה חזקים יותר, וגם עם צמיגי אוויר רחבים בקוטר של 9.5 אינץ', המלווים בבלמי דיסק שאמורים להבטיח נסיעה חלקה יותר.

הקורקינט ילווה גם באפליקציה שתאפשר לעקוב אחר הביצועים שלו, וגם להשתמש במצב חיסכון אנרגטי, שמטרתו להאריך את זמן השימוש בסוללה.

כאמור, שני הדגמים של NIU KICK SCOOTER יושקו בארץ במקביל להשקה הגלובלית שלהם. בארץ הם ישווקו בידי UME, והם אמורים להימכר במחיר שיהיה דומה מאוד למחיר האירופאי, 599 יורו, בתוספת מיסים מתבקשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים