אמן משקיעה חמישה מיליון שקלים בחברת תוכנה לשרשרת האספקה

רסנר פתרונות לוגיסטיים הישראלית מתמחה בשיווק, תכנון, הטמעה ותמיכה במערכות בשרשרת האספקה ● על לקוחותיה נמנות חברות גדולות בתחומי השיווק, המזון והמשקאות - בארץ ובחו"ל

בן פסטרנק, מנכ''ל קבוצת אמן.

קבוצת אמן מבצעת בימים אלה השקעה ברסנר תוכנות לוגיסטיות – חברה ישראלית בבעלות פרטית המתמחה בשיווק, תכנון, הטמעה ותמיכה במערכות בשרשרת האספקה. מומחים מעריכים את ההשקעה בכמה מיליוני שקלים, כאשר כמה מהם נוקבים במספר חמישה מיליון. באמן מדגישים כי מדובר בהשקעה בחברה ולא ברכישתה.

פתרונות התוכנה הלוגיסטיים של רסנר נמצאים בשימוש של מותגים רבים בארץ, בהם שופרסל, רמי לוי, אסם, תנובה ושטראוס. באירופה החברה נותנת שירות לכ-50 חברות, בהן קרלסברג ופפסי. ההשקעה תאפשר לאמן להעמיק את יכולותיה בעולם מערכות הלוגיסטיקה ושרשראות האספקה.

בן פסטרנק, מנכ"ל אמן, ציין כי הקבוצה "רואה בתחום מערכות הלוגיסטיקה בכלל ובתחום פעילותה של רסנר בפרט חשיבות רבה, המשתלבת באסטרטגיה שלה במיוחד בימים אלה, המאופיינים באתגרים לוגיסטיים מורכבים. הלקוחות שלנו ושל רסנר יקבלו כעת מטריית שירותים ופתרונות שיאפשרו להם ייעול והעצמת יתרונם בשוק".

אמנון רסנר, שייסד את החברה הקרויה על שם משפחתו ב-1991 ומשמש כמנכ"ל שלה, אמר כי "בשנים האחרונות צמחנו באופן מהיר והתרחבנו לחו"ל. בין הלקוחות שלנו נמנות חברות מרשימת הפורצ'ן 500, ואנחנו מסייעים להן לייעל את שרשרת האספקה. המשך הצמיחה והפיתוח לשווקים חדשים בארץ ובחו"ל במסגרת אמן היא נדבך רב משמעות בהצלחה שלנו בשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים