בכיר ב-HPE עוקץ: "ברוכה הבאה, דל, לעולם ה-'משהו כשירות"'

"אנחנו שמחים שספקיות IT אחרות מכירות בצורך של הלקוח הארגוני להסתייע במודל 'משהו כשירות'; בעוד שאנחנו מברכים על כניסת דל לשוק, אציין שאנחנו עשינו את הצעד הזה כבר לפני שלוש שנים", "בירך" קית' ווייט, סגן נשיא ומנכ''ל עסקי גרין לייק ב-HPE

קית' ווייט, סגן נשיא ומנכ''ל עסקי גרין לייק ב-HPE. צילום: יח"צ

בכיר ב-HPE הציע אתמול (ד') קבלת פנים, איך לומר, סרקסטית משהו ל-דל – אם אפשר לקרוא לזה בכלל קבלת פנים. אותו בכיר, קית' ווייט, סגן נשיא ומנכ"ל עסקי גרין לייק ב-HPE, כתב בהודעה שהוציא כי "אנחנו שמחים שספקיות IT אחרות מכירות בצורך של הלקוח הארגוני להסתייע במודל 'משהו כשירות', שיסייע להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית. בעוד שאנחנו מברכים על כניסתה של דל לשוק זה, אציין שאנחנו עשינו את הצעד הזה כבר לפני שלוש שנים".

ההודעה העוקצנית של ווייט הגיעה שעות ספורות לאחר ש-דל הודיעה אמש (ד') על זמינות כללית של Project Apex בכנס הווירטואלי העולמי שהיא עורכת השבוע.

ווייט כינה את היצע שירותי הענן של גרין לייק – שהחל את דרכו ב-2016 כ-HPE FlexCapacity – "ההיצע הרחב ביותר בשוק ה-'משהו כשירות', עם פלטפורמת שירות עצמי מלאה ומוכללת, וכן שירותי ענן לטובת מספר רב של עומסי עבודה". הוא אמר כי ערוצי HPE והיחסים של החברה עם ספקיות תוכנה עצמאיות (ISVs) "מסייעים להגביר את המומנטום לצריכת שירותי הענן בתצורת רישוי מסורתי, און פרמיס". ווייט ציין ששירותי הענן גרין לייק זינקו ברבעון האחרון ב-116% לעומת הרבעון המקביל לו בשנה הכספית הקודמת, וכי מספר השותפים הפעילים טיפס ב-62%.

לדבריו, "הלקוחות שלנו כבר שינו את האופן שבו העסקים שלהם פועלים מול שירותי הענן ההיברידיים האוטומטיים, הניתנים להרחבה – ואלה כוללים מחשוב, אחסון, מכונות וירטואליות, קונטיינרים, מחשוב עתיר ביצועים ועוד. כיום, עסקי שירותי הענן שלנו משקפים מחזור שנתי של 4.5 מיליארד דולר, וברבעון הראשון של 2021 הכספית שלנו חווינו גידול של 27% בהכנסות מהם לעומת השנה שעברה. אנחנו מספקים אחסון כשירות כבר שנים, ומאפשרים ללקוחות לשחרר את הכוח הגלום בנתונים שלהם בכל מקום שבו הם נמצאים. החזון שלנו הוא זריזות תפעולית בענן עם טיפול בנתונים בכל מקום שכזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים