רגע לפני השלמת המיזוג: הכנסות איירון סורס גדלו פי שניים

איירון סורס, שהיא עדיין חברה פרטית, פרסמה נתונים חלקיים לרבעון הראשון של השנה, שמהם עולה שההכנסות שלה הגיעו בתקופה זו ל-120 מיליון דולר והרווח הנקי - לקצת יותר מ-10 מיליון

חברי הנהלת איירון סורס. צילום: אדם פרימר

איירון סורס, שדיווחה לפני כחודש וחצי שהיא מתמזגת עם תומא בראבו, סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם זינוק של 96% – כמעט פי שניים – בהכנסות ל-120 מיליון דולר. יצוין שעד שתיטמע בתוך תומא בראבו, איירון סורס לא מחויבת לפרסם את הדו"חות הכספיים שלה או נתוני מאזן כלשהם, שכן היא לא חברה ציבורית. עם זאת, מאחר שהחברה שרוכשת אותה היא ציבורית, ברבעונים הבאים ייכללו הנתונים של איירון סורס בדו"חות שהיא תפרסם.

החברה הישראלית, שמציעה מערכת אנליטיקה לחברות דיגיטליות ולכאלה שפועלות בתחום המובייל, הודיעה במרץ האחרון שתומא בראבו אדוונטג' – מהמשקיעות הבולטות בעולם התוכנה – ממזגת אותה אליה לפי שווי של יותר מ-11 מיליארד דולר, בהנפקת SPAC. הכוונה היא להנפקה שבה הרוכשת היא חברת מדף שכל מטרתה היא לתת לחברות קיצור דרך להנפקה בבורסה באמצעות התמזגותן אליה. היקף העסקה הוא כ-2.3 מיליארד דולר, מהם 1.3 מיליארד בעסקת PIPE – שמאפשרת לתומא בראבו להזרים הון לאיירון סורס מבלי לעבור את הרגולטור, ובמקרה הזה את הרשות האמריקנית לניירות ערך (ה-SEC).

בינתיים, איירון סורס פרסמה נתונים שהיא בחרה לפרסם – את העלייה הגבוהה בהכנסות ברבעון הראשון של השנה, כמו גם שהיא רשמה גידול של 33% ב-EBIDTA Non-GAAP ( רווחים ללא מיסים ופחת) ל-39.5 מיליון דולר ושהרווח הנקי שלה הגיע ל-10.2 מיליון דולר.

ב-2020: צמיחה של כ-83% בהכנסות

בדיווח על העסקה ציינה איירון סורס כי היא רשמה ב-2020 הכנסות ו-EBITDA בסך 332 מיליון דולר ו-104 מיליון דולר, בהתאמה. נתונים אלה משקפים צמיחה של כ-83% בהכנסות לעומת 2019.

תומר בן זאב, מייסד משותף ומנכ"ל איירון סורס, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "היה זה רבעון שיא עבורנו: בנוסף לגידול של כמעט פי שניים בהכנסות חתמנו על הסכם המיזוג עם חברת המדף הבורסאית תומא בראבו אדוונטג', ובאמצעותה ניסחר בבורסה".

שמות המצולמים בתמונה שלמעלה: מימין – תמיר כרמי, אבי ביטון, ארנון חריש, דליה ליטאי, תומר בר זאב, דנה פרימו, אסף בן עמי, עומר קפלן, מליסה זלוף ואייל מילרד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים