נשים ומחשבים: אירן מלמוד, סיפליי

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: אירן מלמוד, אנליסטית מוצר ב-סיפליי

אירן מלמוד, אנליסטית מוצר, סיפליי. צילום עצמי

שם ותפקיד: אירן מלמוד, אנליסטית מוצר בסיפליי (SciPlay).

ותק בתפקיד: שנתיים.

תפקידים קודמים: אנליסטית ניהול סיכונים ודטה אנליסט.

השכלה ושירות צבאי: שירתי בענף נפגעים, ולאחר מכן עזבתי לאוסטריה, ושם למדתי מנהל עסקים, שיווק וכלכלה.

משפחה: בזוגיות.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? חזרתי לישראל לאחר תקופת לימודים ארוכה בחו"ל, התחלתי לעבוד בתחום האנליזה ב-eBay במשך ארבע שנים. לאחר מכן המשכתי מספר שנים בתחום האנליזה, אומנם לא בחברות טכנולוגיות במיוחד, והפן הזה היה חסר לי מאוד. עשיתי חושבים עם עצמי והבנתי שאנליזה מתקדמת בחברות שהן מאוד טכנולוגיות, זה מה שמעניין אותי. כיום ב-סיפליי, יש לי את השילוב המושלם של מוצר מאוד מעניין וחברה מאוד data driven ששמה את תחום האנליזה בחוד החנית שלה, ודואגת כל הזמן שאעשיר את הידע שלי על-ידי קורסים ייעודים וכדומה.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? לא יצא לי להתקל בכך. אני מכירה באופן אישי וגם שומעת על המון נשים נהדרות ומקצועיות שמתקדמות לשלל תפקידי מפתח בחברות המובילות כיום.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? למזלי הרב לא יצא לי להתקל בכך באופן אישי. נתקלתי במנהלים ב-סיפליי שהכי חשוב להם ה-well being שלי, ומרגישה הכי בנוח לדבר ולשתף אותם גם בנושאים אישיים. גם בתקופות שהיו יותר מורכבות מבחינה אישית, המנהלים שלי דאגו לתמוך ולעזור, וגם שההתקדמות האישית שלי לא תפגע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים