דטה-טק תפיץ את מוצרי סייפ-טי בישראל  

פלטפורמת ZoneZero של סייפ-טי יכולה להשתמש בתשתית ה-VPN הקיימת של הארגון והן להחליף אותה, ומאפשרת גישה מאובטחת לכל סוגי המשתמשים  

חץ ברקוביץ', מנכ"ל דטה טק

חברת ההפצה דטה-טק פתרונות מתקדמים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סייפ-טי דטה א.ר, חברה בת של סייפ-טי גרופ, שבמסגרתו תפיץ דטה-טק את מוצרי סייפ-טי בישראל.

דטה טק תציע לבסיס לקוחותיה את פתרון ZoneZero של סייפ-טי, פלטפורמת הגישה המאובטחת היחידה שיכולה הן להשתמש בתשתית ה-VPN הקיימת של הארגון והן להחליף אותה, ומאפשרת גישה מאובטחת לכל סוגי המשתמשים. פתרון  ZoneZero VPN של סייפ-טי מחולל שינוי בעולם הגישה המאובטחת באמצעות הוספת Zero Trust Network Access (ZTNA) לתשתיות VPN קיימות.

ZoneZero VPN הוא חלק ממכלול ZoneZero Perimeter Access Orchestration, והוא מאפשר ניטור ואכיפה של המדיניות בשכבות היישומים, שילוב אימות רב-שלבי (MFA) בכל יישום או שירות והפרדה מלאה בין הנתונים והבקרה – וכל זאת על גבי התשתית הקיימת בארגון.

"חברת דטה טק שמה לה למטרה להתוות דרך לשינוי באמצעות הפצת טכנולוגיות מתקדמות ובוחנת באופן מתמיד שותפויות, שימשיכו להרחיב את קשת הפתרונות שלה, אמר חץ ברקוביץ', מנכ"ל דטה-טק. "מעבר ליתרונות הטכנולוגיים הבולטים והמוצרים המתקדמים של סייפ-טי, היכולת להתממשק לתשתיות קיימות בארגון הופכת את הפתרונות הללו לאטרקטיביים במיוחד עבורנו ועבור לקוחותינו. באקלים הנוכחי, שבו עבודה מרחוק הופכת במהירות לשגרה, פתרונות המאפשרים המשך עבודה מאובטחת ויעילה מרחוק זוכים לביקושים גבוהים מצד ארגונים".

שחר דניאל, מנכ"ל סייפ-טי. צילום: יח"צ

שחר דניאל, מנכ"ל סייפ-טי. צילום: יח"צ

"דטה טק מצטרפת לתשתית המפיצים הגלובלית הרחבה שבנינו בשנה האחרונה. הנוכחות בשוק המקומי חשובה עבורנו, שכן השוק הישראלי מתאפיין באימוץ טכנולוגיות חדשות ומהווה מרכז פיתוח מוביל עבור ארגונים בינלאומיים רבים", אמר שחר דניאל, מנכ"ל סייפ-טי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים