פיתוח אפליקציות פנים ארגוניות: קונקטים גייסה 37 מיליון דולר

קרן אינסייט פרטנרס ומייסדי Wix הם בין המשקיעים בחברה ● הכסף ישמש לגיוס עובדים רבים ולהתרחבות מעבר לשווקים העיקריים שלה - בישראל ובצפון אמריקה

סבב גיוס לקונקטים. צילום אילוסטרציה: Wave Movies, BigStock

קונקטים, שמפתחת טכנולוגיה שמאפשרת להקים ולנהל אפליקציות פנים ארגוניות, הודיעה היום (ד') שהשלימה סבב גיוס של 37 מיליון דולר. בסבב השתתפו הקרנות אינסייט פרטנרס – הקרן השנייה בגודלה במספר ההשקעות שלה בישראל – ו-O.G. Tech, וכן מייסדי Wix. מטרת הגיוס היא לתמוך בצמיחתה המואצת של החברה, להגדיל את הצוות שלה מ-100 ל-300 עובדים ולאפשר לה להתרחב לשווקים נוספים ברחבי העולם.

החברה, שהוקמה ב-2015, פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לארגונים להקים ולנהל אפליקציה פנים ארגונית, המשמשת לתקשורת, רווחה, הכשרה, ניהול ותפעול של עובדיה. זאת, מבלי להזדקק לעזרת מחלקת IT או בית תוכנה. האפליקציה מאפשרת לעובדים להיות מחוברים לארגון ולגשת לתכנים רלוונטיים, לרבות כלים וטפסים, במטרה לייעל את העבודה היום יומית שלהם. קונקטים מעסיקה 45 עובדים במשרדיה בתל אביב ויש לה 10,000 לקוחות בישראל ובצפון אמריקה, בהם סודה סטרים, תנובה, ישרוטל, פוקס, אפיקים, שיכון ובינוי – סולל בונה ונייקי.

"העובדים בסמארטפון – והמעסיקים לא יכולים להישאר בלוחות המודעות"

בקונקטים אומרים כי האפליקציה שלהם מאפשרת דיגיטציה מלאה של כלל התהליכים בארגון בין המנהלים לעובד תחת קורת גג אחת: תקשורת פנים ארגונית, שעוני נוכחות, ניהול משמרות, ביצוע משימות, הדרכות, עדכונים ועוד. "קשה מאוד להבין את זה, אך עבודה מרחוק היא לא דבר חדש עבור 80% משוק העבודה, אלא ברירת מחדל", מציינים בחברה. "מדובר בעובדים בתעשיות כמו הקמעונאות, התחבורה, התעשייה, הבנייה והמלונאות. למרביתם אין גישה למחשב ואפילו לא תיבת מייל, ובתעשיות הללו תקשורת ופעולות יום יומיות מתנהלות באמצעות לוחות מודעות, פגישות פנים אל פנים, שיחות טלפון, שימוש בדף ונייר למילוי טפסים, פקסים ועוד".

"בעתיד הלא רחוק, כפי שלכל חברה יש אתר אינטרנט, לכל חברה תהיה גם אפליקציה פנים ארגונית לתקשורת ותפעול העובדים", אמר אמיר נחמיה, מייסד שותף ומנכ"ל קונקטים. לדבריו, "העובדים עברו מזמן לתקשורת בסמארטפון והמעסיקים לא יכולים להישאר מאחור עם פוסטרים במפעל ולוחות מודעות. יתרה מזאת, אנחנו רואים את השינוי בתפיסה – מנהלים ועובדים כאחד מחפשים דרך אחרת, שמתאימה לחוויה שהם מכירים מחיי היום יום שלהם, שהם מצפים לה גם במקום העבודה".

"בשנת הקורונה, שהייתה מורכבת מאוד, שמחנו לראות עד כמה קונקטים הייתה כלי חיוני בהתמודדות ארגונים עם אי ודאות, מצבי חירום ושינויים תכופים בפעילותם. היא היוותה כלי משמעותי בשמירה על שגרת עבודה ותקשורת תקינה בין עובדים ומנהלים", ציין. "היכולות לשלוח הודעה, שמגיעה עד אחרון העובדים, עם אפשרות לוודא שהגיעה ונקראה, להקים בקלות 'טופס קורונה' לפני הכניסה למפעל או להנגיש נהלים וחוקים הן יכולות קריטיות שלא עומדות לרשות הנהלות חברות שמרבית עובדיהן עובדים בשטח, ללא דסקטופ או תיבת מייל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים