ויז'ואל סקיוריטי תפיץ את פתרונות הגנת הסייבר של רדוור בישראל

לדברי ינון גולן, מנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי: "רדוור מציעה היום לשותפים בישראל פתרונות הגנה לסביבות ענן וכן אפליקציות והגנה נגד בוטים, וזאת בנוסף לפתרונות איזון העומסים הקיימים"

מימין לשמאל: בני חייק, מנהל שותפים עסקיים ישראל, רדוור; ארז ויטלשטיין, דירקטור ומנהל פעילות ישראל ומזרח אירופה, רדוור; וינון גולן, מנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי. צילום: דודו אזר

חברת רדוור (Radware), המתמחה בפתרונות הגנת סייבר והאצת הביצועים של אפליקציות ארגוניות, הודיעה על מינויה של ויז'ואל סקיוריטי (Visual Security), מקבוצת ההפצה ויז'ואל D.G, למפיצה בלעדית של כלל פתרונות החברה בישראל.

במסגרת הסכם ההפצה בין שתי החברות, ויז'ואל סקיוריטי תנהל ותתמוך בפעילות השיווק של פתרונות רדוור בארץ, למעט חברת בינת תקשורת מחשבים, אשר תמשיך לעבוד בצורה ישירה מול רדוור.

לפי החברות, ויז'ואל סקיוריטי תפעל להרחבת רשת המשווקים ולהקמה של מעטפת טכנית ופריסייל שתתמוך בפעילויות המשווקים בשוק הישראלי. ההסכם כולל את ההפצה והשיווק של כלל פתרונות רדוור, בהם פתרונות בעולמות הסייבר ואבטחת המידע, דוגמת שירותי הגנה בענן מסוג WAF, הגנה מהתקפות DDoS ופתרונות נוספים המאפשרים זמינות אפליקציות ארגוניות והאצת הביצועים שלהן.

רדוור הישראלית היא ספקית עולמית מובילה של טכנולוגיות ושירותים מתקדמים המאפשרים זמינות, ביצועים גבוהים והגנה של אפליקציות האינטרנט, תשתיות, מרכזי מחשוב והרשת הארגונית. פתרונות החברה מיועדים לתמוך ולהגן בסביבות הפיזיות של הארגון, בענן ובסביבות היברידיות. למעלה מ-10,000 ארגונים גדולים בעולם עושים שימוש בטכנולוגיות של רדוור, בהם בנקים, חברות טלקום, תקשורת, אונליין וטכנולוגיה.

ויז'ואל סקיוריטי משמשת כזרוע הפצה ושיווק של פתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר בקבוצת ההפצה ויז'ואל D.G, המתמחה בהפצה ושיווק של פתרונות טכנולוגיה ומחשוב למאות משווקים בישראל.

ארז ויטלשטיין, דירקטור ומנהל פעילות ישראל ומזרח אירופה ברדוור, ציין כי "שיתוף הפעולה עם ויז'ואל סקיוריטי יאפשר להגדיל ולשדרג את הנוכחות שלנו בשוק הישראלי, לייצר משאבי ידע מתמחים נוספים, ולסייע ללקוחותינו להתמודד טוב יותר עם אתגרים הקשורים לטרנספורמציה דיגיטלית, מעבר לענן וסכנות הסייבר עימם הם מתמודדים".

ינון גולן, מנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי, מסר כי "הפתרונות של רדוור משלימים את האסטרטגיה של ויז'ואל סקיוריטי ומאפשרים לשותפים לספק מענה כולל בעולמות אבטחת המידע. רדוור מציעה היום לשותפים בישראל פתרונות הגנה לסביבות ענן וכן אפליקציות והגנה נגד בוטים, וזאת בנוסף לפתרונות איזון העומסים הקיימים. היתרון של רדוור על פני התחרות הינו בטכנולוגיה המתקדמת, פשטות התפעול והתמיכה 24/7 שמנוהלת בישראל. כחלק מהאסטרטגיה של רדוור לחדור לשוק ה-SME בישראל, הושקה תכנית שותפים  חדשה שמתאימה לפלח השוק הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים