כתב אישום: הסית בפייסבוק נגד בנימין נתניהו

המדינה מאשימה את עופר קופלמן בן ה-57 מאלפי מנשה בפרסום שלושה פוסטים, שבהם כתב כי נתניהו הוא "הגרוע באויבינו" וש-"דינו מוות!!!"

ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו. צילום: רומן ינושבסקי, BigStock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (א') כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא נגד עופר קופלמן, בן 57 מאלפי מנשה, לאחר שלדבריה הסית בפייסבוק לאלימות כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. כתב האישום הוגש באישור היועץ המשפטי לממשלה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אדר לר, במהלך החודשים יוני-יולי 2020 פרסם קופלמן בפייסבוק פרסומים הקוראים לאלימות ומעודדים מעשי אלימות כלפי נתניהו. התכנים שהעלה הנאשם זכו לחשיפה ושימשו במה לאחרים להביע תמיכתם בתכנים באמצעות לייקים, שיתופים ותגובות.

בכתב האישום מיוחסים לקופלמן שלושה פרסומי הסתה לאלימות בחשבון הפייסבוק שלו (השגיאות בעברית – במקור). בפוסט הראשון, שהועלה ב-21 ביוני, הוא כתב: "שהצורר ביבי! שוב משחק לנו בראש. ממציא גל שני (הכוונה לגל השני של הקורונה – י"ה), יושיב אותנו בבית. ואז בשקט יבצע את הסיפוח… ביבי נתניהו הוא הגרוע באויבינו!!! דינו מוות!!!"

ב-5 ביולי שיתף קופלמן בפייסבוק שלו מאמר שפורסם ב-Ynet ועסק בראש הממשלה, תחת הכותרת "יש מלך בישראל – ורק אנחנו אשמים בסיאוב". בפוסט ששיתף את המאמר הוא כתב: "רק רצח שלו, יחזיר לנו את המדינה! מוות לביבי!!!!!!!!!".

יום לאחר מכן הוא כתב: "עוד פעם מפחידים אותנו…גם אם יהיו פי שלוש חולים קשים, יש את המכונות לטפל בהם. אבל למה לא שוב להוריד אותנו על הברכיים? הרבה יותר קל לשלוט בנו ככה, ושוב המסקנה המתבקשת…מוות לביבי נתניהו!!!".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. האיש עם המעיל

    צודק מאד. אויבו המר של השמאל הסהרורי בישראל הוא נתניהו שרק במעשה נוכלות נדיר ירד מכסאו.

אירועים קרובים