יוטיוב: אפשרויות רזולוציה חדשות בניידים

בתפריט איכות הסרטון מופיעות כעת האפשרויות: אוטומטי, איכות תמונה גבוהה יותר, חוסך נתונים ומתקדם - האוטומטי עובד כבעבר, הגדרת איכות גבוהה יותר משתמשת בנתונים רבים יותר להזרמה איכותית בהרבה, והחיסכון עושה בדיוק ההיפך

שליטה רבה יותר ברזולוציה. יוטיוב בניידים. צילום אילוסטרציה: BigStock

שירות הזרמות הווידיאו יוטיוב (YouTube) מבית גוגל (Google) הודיע כי הכניס אפשרות להגדרות חדשות, המשדרגות את שליטת המשתמשים באיכות הצפייה בסרטונים דרך מכשירים ניידים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד או iOS, כך דיווח אתר 9to5Google.

כעת יזכו גם משתמשים הסמארטפונים באפשרות לצפות בסרטון באופן איכותי יותר, אולם במהלך הזה עושה רושם שיוטיוב החילה את השינוי משום שהיא פשוט רוצה להקל על הגולשים לשמור את נתוניהם, ובעיקר לסייע למי שלא מבין את סוגיית רזולוציות הווידיאו. משמע – לאפשר למשתמשים שלא לצפות באופן אוטומטי ברזולוציה גבוהה, הגוזלת מנפח הנתונים הניידים.

עד כה, בצפייה בסרטון יוטיוב דרך הסמארטפון, הייתה קיימת רק האפשרות לשנות את רזולוציית הווידיאו כך שתקבע באופן אוטומטי על ידי התוכנה. ואולם מעכשיו, כשצופים בקליפ ניתן לבחור אם איכות התמונה של הסרטון צריכה להיות ברזולוציה גבוהה יותר, או שאתם מעדיפים להשתמש בנפח הנתונים שלכם במשורה, ולהעדיף איכות נמוכה יותר במקום.

איכות הווידיאו תמשיך כמובן להיות מותאמת באופן אוטומטי, בהתאם לאיכות החיבור שלכם וכברירת מחדל, אך יש לה מגבלות עם ההגדרות החדשות. האפשרות "איכות תמונה גבוהה יותר" אמורה לייצג עד מינימום של 720p, מצב שמירת הנתונים עולה למקסימום של 480p ומסתיים במינימום של 144p. מעתה תוכלו לבחור מראש בהגדרות אפליקציית יוטיוב באיזו הגדרה תהיו מעוניינים: במצב חיסכון, או באיכות גבוהה, שכידוע כרוכה בנפח חבילת התקשורת שיש לכם בסלולר שלכם.

בנוסף, בעת הפעלת סרטון תמיד תוכלו להשתמש בלשונית "מתקדם" כדי לבחור רזולוציה ספציפית להפעלת הווידיאו המסוים – מ-144p ועד 4K UHD.

החידוש מתגלגל כעת, אולם לא בטוח שעדכון האפליקציה לגרסה האחרונה יספק לכם את האפשרויות החדשות אז התאזרו בסבלנות עד שזו תגיע גם אליכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים