חדש באינסטגרם: תכונה לסינון תוכן פוגעני

המשתמשים יוכלו ליצור רשימה של מושגים שלא ירצו לראות בפוסטים ובבקשות להודעות מיידיות, ולהפעיל מסנן שיעלים את ההודעות המכילות אותם

תוספות וחידושים. אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) הציגה בסוף השבוע תכונה חדשה, שנועדה להגן על משתמשים מפני צפייה בתוכן פוגעני בהודעות מיידיות, וגם אפשרות למנוע ממשתמש שנחסם לשלוח הודעות באמצעות חשבון חדש שיצר.

"אנו מבנים את ההשלכה שיש לתוכן פוגעני – גזעני, מיני או הומופובי", כתבה אינסטגרם בהודעתה. "לאף אדם לא מגיע לחוות זאת באינסטגרם. מאחר שהודעות מיידיות הן שיחות פרטיות, לא פעלנו לאתר שיח שנאה או הפחדה באותה דרך כמו במקומות אחרים באינסטגרם. זו הסיבה שאנו מציגים כלי חדש, שכאשר יופעל – יסנן באופן אוטומטי הודעות מיידיות, הכוללות מילים, משפטים או אימוג'ים תוקפניים, כך שהמשתמש לא ייאלץ לראות אותם. הכלי מתמקד בבקשות להודעות מיידיות, שבהן בדרך כלל מקבלים הודעות פוגעניות – בשונה מתיבת ההודעות הרגילה, שבה מתקבלות הודעות מחברים".

המשתמשים יוכלו ליצור רשימה של מילים ומושגים שלא ירצו לראות בפוסטים שלהם, ולהפעיל מסנן שיעלים את ההודעות הרגילות והן את הבקשות להודעות מיידיות שמכילות את המילים או המושגים האלה. התכונה תפעל באמצעות הפעלת הגדרת "מילים נסתרות" בהגדרות הפרטיות.

"עבדנו עם ארגונים מובלים נגד אפליה ובריונות כדי ליצור רשימה מוגדרת מראש של מושגים פוגעניים שיסוננו מבקשות ההודעות המיידיות כאשר התכונה תפעל. אנו יודעים שמילים שונות עלולות לפגוע באנשים שונים,ולכן הוספנו גם את האפשרות ליצור רשימה מותאמת משלכם של מילים, משפטים ואימוג'ים שלא תרצו לראות –  וכל הבקשות הכוללות את המיליים האלה יועברו לתיקייה נסתרת ונפרדת של בקשות. אם תבחרו לפתוח את התיקייה – המילים ה"אסורות" יהיו מכוסות כך שלא תצטרכו לצפות בהן, אלא אם תבחרו לחשוף אותן, ואז תוצע לכם האפשרות לקבל את בקשת ההודעה, למחוק אותה, או לדווח עליה".

צילום: אינסטגרם

צילום: אינסטגרם

לפי הרשת החברתית, הסינון יתרחש רק במכשיר עצמו ושום הודעות לא יישלחו לשרתי החברה.

אינסטגרם הודיעה כי התכונה החדשה תהיה זמינה בכמה מדינות בשבועות הקרובים, ובעוד מדינות במהלך החודשים הבאים.

לצד תכונת הסינון, אינסטגרם הציגה גם תכונה שחוסמת מראש אפשרות שמשתמש שנחסם ייצור מגע באמצעות חשבון חדש. לאחר שמשתמש מסוים נחסם באינסטגרם, ניתן יהיה גם לחסום את החשבון שלו וגם לחסום מראש כל חשבון חדש שאותו אדם עשוי ליצור.

תכונה זו תהיה זמינה בצורה גלובלית בשבועות הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים