BigID גייסה 30 מיליון דולר; שווה 1.25 מיליארד

חברת ניהול הנתונים השלימה סבב חמישי ובסך הכול גייסה מאז ספטמבר האחרון יותר מ-200 מיליון דולר

נמרוד וקס ודמיטרי סירוטה, מייסדי BigID. צילום: יח"צ

BigID ממשיכה לגייס כספים ולהגדיל את שווי השוק שלה: החברה, שהצטרפה למועדון החד קרן בסבב הגיוס האחרון שלה, שנסגר בדצמבר, הודיעה היום (ה') כי סיימה את הסבב החמישי, שבו היא הוסיפה לקופה שלה 30 מיליון דולר, לפי שווי של 1.25 מיליארד. יש לציין שסבב הקודם היא גייסה סכום גדול יותר – 70 מיליון דולר.

החברה הוקמה ב-2016 על ידי דמיטרי סירוטה, המשמש כמנכ"ל, ונמרוד וקס, והיא ממוקמת בתל אביב ובניו-יורק. היא פיתחה פלטפורמה לניהול ואכיפה של מדיניות פרטיות המידע ברשת בהתאם לדרישות רגולטוריות ולתקנות מחמירות הקיימות בעולם, דוגמת GDPR של האיחוד האירופי וחוקי קליפורניה. הטכנולוגיה שפותחה על ידה משתמשת ביכולות למידת מכונה ומאפשרת זיהוי מהיר ובקרה על מידע פרטי.

ברזומה של BigID יש כמה פרסים ורשימות מכובדות של חברות, המתפרסמות באמצעי תקשורת. כך, היא נכללה ברשימת 100 חברות הענן של פורבס ל-2020, הוכרה כסטארט-אפ הבינה המלאכותית ל-2020 על ידי ביזנס אינסיידר וזכתה בתחרות RSA Innovation Sandbox.

יותר מ-200 מיליון דולר בפחות משמונה חודשים

BigID צומחת מאוד מהר וגייסה מעל 200 מיליון דולר מספטמבר האחרון, כלומר – בפחות משמונה חודשים. בסבב הנוכחי, המשקיעה היחידה היא אדוונט אינטרנשיונל, שנחשבת לאחת ממשקיעות ההון הפרטי הגדולות והמנוסות ביותר בעולם. הגיוס בוצע באמצעות קרן אדוונט-טק שלה. הכספים ישמשו להתרחבות לשווקים חדשים, לחיזוק את מערך השיווק ולקידום פיתוח מואץ של אפליקציות חדשות בתחום ניהול המידע הפרטי וההגנה עליו.

הגיוס והצמיחה המהירה הגיוניים נוכח ההאצה בתהליכי האוטומציה והדיגיטציה שנרשמה בתקופת הקורונה. מגמות אלה חייבו חברות להכיר בצורך לבצע את המעבר ולמצוא פתרונות שיאפשרו להן לנהל ולשמור על הנתונים שלהן בעולם הדיגיטלי. BigID היא אחת הבולטות בתחום זה, ומציעה לארגונים וחברות לנהל את הנתונים הפרטיים תוך שהיא משלבת סיווג מבוסס למידת מחשב, קיטלוג וניתוח – מה שמסייע לאותן החברות להגן על הנתונים שלהן ולהפיק מהם ערך רב יותר.

"אנחנו מאמינים שהפלטפורמה של BigID מציעה פתרון עוצמתי לחברות בכך שהיא עוזרת לארגוניים גלובליים לנהל את המידע ולהפיק מממנו ערך בה בעת שהיא מאפשרת שמירה על הנתונים הפרטיים", אמר אשווין קרישנן, בכיר בצוות הטכנולוגי של אדוונט.

סירוטה אמר כי "נמנף את המומחיות והפריסה העולמית של אדוונט לטובת גדילה עתידית. פלטפורמת ניהול הנתונים שפיתחנו מסייעת לחברות לנהל מידע פרטי בצורה מיטבית, ובכך מאפשרת להן עמידה בדרישות רגולטוריות לצד יכולת להפיק מהמידע הפרטי שברשותן תועלת להתפתחות העסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים