מבוקשים: 200 עובדים חדשים לסטארט-אפ פליופס

פליופס מפתחת מעבד אחסון, המאיץ באופן משמעותי את העיבוד של אפליקציות עתירות מידע במרכזי נתונים, ויוצאת לגיוס ענק כדי לממש את השלב הבא בהתפתחותה, של השקת מוצר הדגל ברבעון הבא

מתחדשת במשרדים חדשים ומגייסת עובדים. פליופס

פליופס (Pliops), חברת הסטארט-אפ להאצת מרכזי הנתונים, מגייסת בימים אלה 200 עובדים למשרדיה החדשים.

לאחר שגייסה לפני כמה חודשים 65 מיליון דולר, מתכננת החברה את השלב הבא בהתפתחותה, של השקת מוצר הדגל ברבעון הבא. לשם כך, היא יוצאת לגיוס ענק של 200 עובדים.

בנוסף, באחרונה עברה החברה למשרדים חדשים בבניין אמות אטריום ברמת גן, החולשים על 15,000 מ"ר. המעבר למשרדים החדשים נעשה לאחר התאמת המקום לצרכים והרצונות של החברה והעובדים, על מנת שאלו יוכלו להתרכז בפיתוח המוצרים החדשניים של החברה.

פליופס, מתמקדת בחידושים טכנולוגיים לייעול והאצת עבודתם של מרכזי מידע, ועושה שימוש במבני נתונים ואלגוריתמים חדשניים ומוגני פטנטים במטרה למנוע עומסי מידע ולהבטיח רמת ביצועי קלט/פלט גבוהה ויציבה לצד קיבולת ואמינות מתאימה. החברה מפתחת מעבד אחסון, המאיץ באופן משמעותי את העיבוד של אפליקציות עתירות מידע במרכזי נתונים. בשנה האחרונה צמחה החברה פי שניים ומעסיקה כיום יותר מ-80 עובדים. החברה גייסה עד היום 115 מיליון דולר ממשקיעים עולמיים מובילים.

המעבר למודל עבודה היברידי חייב מעבר מיידי למשרדים המכילים את גודלה החדש של החברה ומענה ליעדיה העסקיים ולצרכיה המתפתחים.

יעדי החברה לשנים הקרובות הם צמיחה מואצת והמשך מימוש אגרסיבי של מפת הדרכים, על מנת לשמר על היתרון התחרותי של החברה ולהתבסס כמובילת שוק. החברה מדווחת על צמיחה בכל המחלקות והצוותים, וצפויה לגדול פי שלושה במהלך השנתיים הקרובות.

במשרדים החדשים הושקעו מאמצים רבים בעיצוב חללי העבודה לרווחת העובדים, עם ריהוט ארגונומי, כמו שולחנות מתכווננים וכיסאות אורתופדיים, וכל הפסיליטיס המפנקים, כמו מרפסת למפגשים פחות פורמליים, מטבח גדול ומאובזר, אזור אחסון לאופניים ולקורקינטים, חדר כושר, חדר משחקים ומוסיקה, וחדרי ישיבות שמאובזרים בציוד תקשורת מהשורה הראשונה.

המשרדים מאכלסים גם 2 מעבדות: מעבדת חומרה ענקית עבור הייצור והתכנון של מעבד האחסון שהחברה מפתחת, ומעבדת שרתים, שבה מתבצע תהליך התיקוף והבדיקה של המוצר,  ובדיקה של מוצרי החברה מול הציוד של כל חברות האחסון הגדולות בעולם.

בחודשים הקרובים החברה צפויה לפתוח מחדש את משרדיה בארה"ב (קליפורניה), שם נמצאים צוותי המכירות, השיווק, המוצר והתמיכה בלקוחות. גם צוותים אלה צפויים לגדול במטרה לתמוך ביעדיה העסקיים של החברה והרצון לתת מענה מלא ואיכותי ללקוחותיה.

פליופס נוסדה בשנת 2017 על ידי מומחים בתחום האחסון. המנכ"ל, אורי בייטלר, ניהל את מרכז פיתוח בקרי ה-SSD של סמסונג בישראל, סמנכ"ל הטכנולוגיה של החברה, משה תואיתו, שימש כטכנולוג הראשי במרכז הפיתוח של סמסונג ויו"ר הדירקטוריון, ואריה מרגי, שהיה ממייסדי אם-סיסטמס (msystems) ו-XtremIO.

לדברי בייטלר, "התחלנו את החברה כרעיון במשרד קטן ואפלולי ברמת החייל. היום, אני מאושר לראות שהנחות השוק שלנו התאמתו, ויש לנו מוצר פורץ דרך, שנבנה על ידי אוסף של עובדים מוכשרים ונהדרים. המשרדים החדשים אמורים לספק קרקע פורייה להמשך החדשנות ופריצות הדרך הטכנולוגיות שעומדות כנר לרגליה של פליופס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים