מי זכה בתחרות סטארט-אפ השנה של קרן מגדלי הים התיכון ונצ'רס?

OBIE - קונסולת משחקים אינטראקטיבית, טכנולוגית ומתקדמת, המעודדת פעילות גופנית לגיל השלישי, זכתה במקום הראשון, ותשתתף בתחרות סטארט-אפ בינלאומית שתתקיים ביוני

מימין: גדי מיקלס, שחר זיו, מוטי קרשנבאום, ד"ר אורלי ברק, שמרת שורץ, אריאל אלמוס, ד"ר יעל בנבנישתי, נועה מוזס, טל כתרן, יאיר סרוסי. צילום: רענן כהן

בתחרות סטארט-אפ השנה של קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון ונצ'רס, הקרן הראשונה בישראל שמשקיעה במתן פתרונות טכנולוגיים לבני הגיל השלישי, הגיע למקום הראשון  OBIE – קונסולת משחקים אינטראקטיבית, טכנולוגית ומתקדמת, המעודדת פעילות גופנית לגיל השלישי.

את OBIE הציג אריאל אלמוס, מנכ"ל אייקליק (eyeclick). קונסולת המשחקים האינטראקטיבית מקרינה משחקים בהתאמה אישית על כל משטח: שולחנות, רצפות וקירות. למעשה, המשחקים מעודדים פעילות גופנית באמצעות מיומנויות נגיעה ותזוזה בתמונות המוצגות מהמקרן. במערכת מגוון רב ורמות משחקים שונות, בהם משחקים המתאימים גם למבוגרים עם מוגבלות פיזית וגם למשחק משותף בין-דורי עם הנכדים. הסטארט-אפ זכה בפרס כספי על סך 5,000 דולר, ליווי צמוד של קרן ההשקעות בפיתוח עסקי בזירה הישראלית והבינלאומית למשך חצי שנה, וכרטיס כניסה לגמר הבינלאומי של תחרות סטארט-אפ השנה לפתרונות טכנולוגיים לבני הגיל השלישי -Startup of the year 2021 – 1st international competition by  Mediterranean towers ventures.

התחרות התקיימה בדיור המוגן מגדלי הים התיכון גני תקווה, בהובלת ד"ר יעל בנבנישתי, מנכ"לית הקרן, ושפטו בה בכירים בשוק ה-IT: גדי מייקלס – נציג אי-ביי (ebay), יאיר סרוסי – יו"ר בנק הפועלים לשעבר, שחר זיו – שותף מנהל BDO, מוטי קירשנבאום – יו"ר מגדלי הים התיכון, דורון ארנון – מנכ"ל מגדלי הים התיכון, ד"ר אורלי ברק  – מומחית ברפואה פנימית, גריאטריה ומינהל רפואי ומנהלת המערך הגריאטרי במרכז הרפואי ת"א על שם סוראסקי – איכילוב, שמרת שורץ – מנהלת בכירה, פיתוח עסקי ברשות החדשנות, וטל כתרן – גורו הסטארט-אפים ותוכניות אקסלרציה.

ארבעת הסטארט-אפים האחרים שעלו לגמר: Donish Health – מערכת לניטור מדדים רפואיים מרחוק ללא מגע; Balanseat כיסא או תוסף לכיסא, המדמה פעילות של שיעור פלדנקרייז במטרה לשפר שיווי משקל, תבניות הליכה ותחושת ביטחון; MemoApp צג רובוטי, שפותח במיוחד עבור אנשים בתפקוד נמוך בשל זקנה או מחלה, ומסייע להם מצד אחד להיות עצמאים ופעילים בעזרת מידע מתואם אישית, ומצד שני מסייע למשפחה להפחית את הדאגה והנטל הכרוך בטיפול; Bobe מערכת טכנולוגית לניהול קהילות גמלאים בקהילות יום, בדיור מוגן או קהילות וירטואליות.

יעל בנבנישתי, מנכ"לית הקרן, ציינה, כי "המטרה המרכזית שלנו בקרן היא להשקיע, להכווין ולתמוך בסטארט-אפים ישראליים הפועלים לתת פתרונות טכנולוגיים ולהעלות את איכות חייהם של בני הגיל השלישי. תחרות סטארט-אפ השנה של קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון ונצ'רס, המתקיימת אחת לשנה, היא אחת מהפעילויות המרכזיות שאנחנו מקדמים בקרב יזמים, במטרה לעודד את האקוסיסטם היזמי הישראלי ולחשוף את הפוטנציאל העשיר של סטארט-אפים טכנולוגיים לגיל השלישי. משנה לשנה אנחנו נוכחים לראות כיצד יזמים וסטארט-אפיסטים יותר ויותר נמשכים לעולם תוכן זה, שכן מדובר בפלח אוכלוסייה גדול ומשמעותי לא רק בישראל, אלא גם בעולם כולו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים