מה חדש בסדרת מחשבי המיינסטרים אינספירון של דל?

ענקית המחשוב שדרגה ורעננה חמישה מהמחשבים במשפחת מחשבי המיינסטרים שלה, מ-Inspiron 13 עד Inspiron 16 ● ה-Inspiron 14 הוא נייד הפיך כעת ● בחלק מהמחשבים ניתן לבחור גם בשדרוג למסך מגע

Inspiron 14 של דל. צילום: יח"צ

חברת דל יצאה החודש למסע רענון כללי של סדרות המחשבים שלה, ואתמול (ג') המסע הזה הגיע לסדרת מחשבי המיינסטרים שלה Inspiron, מחשבים שנמצאים על הקו השימוש בין הצרכים הביתיים לעסקיים, במיוחד בעידן של ניידות היברידית בה גם הבית משמש מקום עבודה ומשרד. השדרוג כולל חמישה מחשבים במשפחה, מ-Inspiron 13 עד Inspiron 16, וכולל נייד הפיך אחד Inspiron 14.

Inspiron 15 ו-Inspiron 14 זהים כמעט לחלוטין בתצורה שלהם, להוציא כמובן גודל המסך ושינוי קל בגודל הסוללה. הם מציעים את מעבדי Core i3/i5/i7 מהדור ה-11 של אינטל עם שבב גרפי מוטמע ואפשרות במעבדי ה-Core i5/i7 לשלב כרטיס תצוגה ייעודי בדמות GeForce MX450 של אנבידיה, ועם אפשרות, במקרה של ה-Inspiron 15, לבחור גם במסך מגע. ניתן לשלב זיכרון של 4 עד 32 גיגה-בייט בתצורות שונות וכן בכמויות שונות עד 1 טרה-בייט של אחסון SSD, כשל-15 ניתן לצרף עוד התקן במקביל. שני המחשבים כבר זמינים גלובלית במחיר התחלתי של 550 דולר.

Inspiron 13 יעלה קצת יותר, 599 דולר כמחיר התחלתי, והוא מציע כמה הבדלים, כאמור. אחד מהם הוא סוללה גדולה יותר – 54 וואט/שעה מול 51 וואט/שעה בגרסה הבסיסית של חבריו. שוני אחר הוא אפשרות לחיבור מסך ברזולוציית +QHD בבהירות של 300 ניט וזאת לצד מסך FHD רגיל באותה בהירות. כמו כן הוא מציע תמיכה בשילוב של אחסון HDD בנפח של עד 1 טרה-בייט עם זיכרונות ה-Optane H20 של אינטל בנפח של 32 גיגה-בייט.

מחירו הבסיסי של Inspiron 14 2-in-1 הוא 729 דולרים, והוא מבוסס על מעבדי ה-Ryzen 5000 החדשים של AMD עם שבב גרפי מצורף. הוא מגיע עם סוללת 41 וואט/שעה בדגם הבסיס, ועם 8-16 גיגה-בייט זיכרון, ואחסון SSD בנפח של עד 2 טרה-בייט. המסך הוא ברזולוציית FHD והוא תומך מגע ומציע מסגרת דקיקה מסביב.

מחשבי אינספירון של דל. צילום: יח"צ

מחשבי אינספירון של דל. צילום: יח"צ

ויש עוד בדרך

Inspiron 16 Plus יגיע לשוק רק ביוני עם תווית מחיר של 959 דולרים. הוא יצויד במעבדי משפחת ה-H הביצועית של אינטל מהדור ה-11, שעדיין לא הושקו רשמית, יוצע עם כרטיסי RTX מודרניים של אנבידיה, עד 32 גיגה-בייט זיכרון ועד 2 טרה-בייט אחסון SSD, ועם סוללה בסיסית בנפח של 56 וואט/שעה.

כל המחשבים מגיעים עם חיישן טביעות אצבע, עם תמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה ExpressCharge שמציעה טעינה של עד 80% בשעה בלבד, חיישן שמזהה את פתיחת המכסה כדי לאפשר הפעלה מהירה של המחשב, ומערכת קירור תומכת, שיודעת לזהות את עומס העבודה כדי להתאים את פעולת המאווררים תוך שמירה על שקט מירבי.

לצד מחשבי ה-Inspiron הוצג גם ריענון של נייד הדגל של החברה XPS 13, שמעבר לכך הוא יציע מעבדי דור 11 של אינטל ותמיכה בזיכרון מהיר במיוחד, גולת הכותרת שלו תהיה האפשרות לרכוש אותו עם מסך OLED תומך מגע בניגודיות של 100,000:1.

רענון קודם: ניידי המשחקים

כאמור, זו לא ההכרזה הראשונה של דל החודש. היא מגיעה שבוע לאחר שהכריזה על רענון סדרות ניידי המשחקים שלה. המחשבים שהושקו הם G15, בגרסה המבוססת על מעבדי Core של אינטל מהדור העשירי ממשפחת המעבדים הביצועיים, עם כרטיס תצוגה מסוג GeForce GTX 1650 או GeForce RTX 3060, עם מסך 15.6 אינץ', וכן בגרסה מיוחדת המבוססת לראשונה על מעבדי ה-Ryzen 5000 של AMD עם כרטיס התצוגה הגבוה מהמוזכרים לעיל.

אל השניים צורף גם נייד המשחקים האימתני בסדרת ה-Alien m שלה. גם במקרה הזה מדובר לראשונה על שימוש במעבד Ryzen 5000 והוא נקרא בהתאם Alienware m15 Ryzen Edition R5. הוא מוצע עם מספר אפשרויות מסך, כולל ברזולוציית QHD בקצב רענון של 240 רץ, וכולל רזולוציית FHD בקצב רענון של 360 הרץ, וכן כרטיס מסך מסדרת GeForce RTX 30, שמאפשר גם תמיכה בטכנולוגיית סנכרון התמונה G-Sync. המחיר מתחיל ב-1,740 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים