weSure יישמה פתרון וירטואליזציה של מערך האחסון מבית VMware

הפתרון הוטמע על ידי סינופיה ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

רוביק קלוט, מנמ"ר weSure. צילום: יח"צ

חברת הביטוח הדיגיטלית weSure הטמיעה פתרון vSAN של VMware, בפרויקט שבוצע על ידי סינופיה, ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

WeSure, שמנהלת יותר מ-200 אלף פוליסות ביטוח, מתפעלת סביבת מחשוב היברידית, שמבוססת על שירותי הענן של מיקרוסופט, Azure – המקושרים לפלטפורמת הווירטואליזציה vSphere של VMware באתר הלקוח. על ידי הטמעת vSAN כבסיס למערכת אחסון חדשה, WeSure יכולה לנהל את המחשוב והאחסון שלה על פלטפורמה אחת. הפתרון מאפשר ניהול מרכזי, תמיכה מרחוק ואוטומציה של יישומים קריטיים, תוך שמירה על נהלי אבטחת מידע לצד שקיפות.

בחברת הביטוח אומרים שהטמעת vSAN הניבה לה חיסכון בעלויות התפעול וצמצום שעות העבודה של הצוותים הטכניים והניהוליים. כמו כן, הפתרון החדש מספק ביצועים מתקדמים ויכולות התאוששות מאסון, על ידי שימוש ב-All-Flash.

"ניהול בקלות של המחשוב"

רוביק קלוט, מנמ"ר WeSure, אמר כי "כחברה דיגיטלית, המרוכזת בפעילות בענן, חיפשנו פתרון שיאפשר לנו לנהל בקלות את המחשוב בדטה סנטר המקומי. הפתרון שהטמענו מוכן להטמעה ופשוט לתפעול, והוא מאפשר לנו התרחבות ואינטגרציה עם פתרונות משלימים. הוא מותאם לעולם הדיגיטלי החדש, פשוט ונוח, אינטואיטיבי ובעל יכולות שמאפשרות ניהול תשתית וירטואלית עם מינימום משאבים ומקסימום יעילות". קלוט הוסיף כי "הפרויקט נערך במהירות ובאופן מדויק, עם שקיפות מלאה למשתמשים וללא פגיעה בפעילותם היומיומית. המעבר היה פשוט וקל".

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל, ציין כי "השילוב של vSphere עם vSAN מספק פתרון וירטואליזציה מקצה לקצה, שמייעל את מערכת האחסון ומספק ביצועים ברמה גבוהה, יחד עם יכולות ניהול ופיקוח וגמישות רבה לכל דרישות הארגון. בנוסף, הוא מקנה ל-WeSure יכולת לאימוץ קל ומהיר של טכנולוגיות העתיד שלנו".

לדברי איציק שמאי הכהן, מנכ"ל סינופיה, "כדי ליצור פרויקט שיענה על הצרכים העסקיים, בחרנו קודם כל ללמוד את הסטטוס הקיים ברמת תשתיות המחשוב אל מול הדרישות העסקיות המיידיות והעתידיות. לאחר מכן, יחד עם הלקוח, החלטנו לבחור בפתרון המתאים לתשתית ענן היברידית, שיאפשר גמישות מקסימלית עבור הפתרון החדש, המשולב במשאבים הקיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים