מיקרוסופט מתכננת שינויים בשורת המשימות של Windows 10

מיקרוסופט שואפת להקל על ההתמצאות ועל בחירת האפשרויות המתאימות ● העיצוב מחדש של שולחן העבודה והמערכת כולה אמורים לבוא לידי ביטוי בעדכון של אוקטובר 2021, אלא אם יידחה

Windows 10

מיקרוסופט (Microsoft) ממשיכה לבדוק אפשרויות שונות לממשק של מערכת ההפעלה Windows 10, כשההערכה היא, שהעיצוב מחדש של שולחן העבודה והמערכת כולה יבואו לידי ביטוי בעדכון של אוקטובר 2021, אלא אם יידחה, כמובן.

במסגרת העדכון, שזכה לכינוי Sun Valley, המנויים לערוץ הפיתוח הראשוני של מערכת ההפעלה יכולים כעת לבחון כמה שינויים שמיקרוסופט בודקת לגבי השימושיות והתפעול של שורת המשימות של Windows 10 – אחד האלמנטים החשובים ביותר בשולחן העבודה.

כמו בהיבטים אחרים של המערכת, מיקרוסופט מחפשת פשטות כדי להקל על ההתמצאות ועל בחירת האפשרויות המתאימות. אחת הדוגמאות שהיא בודקת כעת זו תוספת קלה לתפריט הרגיש להקשר שמופיע בעת ביצוע לחיצת עכבר ימנית על אפליקציית עריכה. אפליקציות אלו מציגות את המסמכים האחרונים שהיו בשימוש, וביצוע לחיצה ימנית נוספת מציג עוד תפריט קצר שכעת כולל את האפשרות "'פתיחת מקום הקובץ", שלחיצה עליה פותחת את סייר הקבצים בחלון חדש בתיקייה הייעודית.

לעומת זאת, לחיצה ימנית על מקום ריק בשורת המשימות תציג תפריט קצר יותר. אפשרויות פחות שכיחות, שלא לומר כאלה שהשימוש בהן נדיר, נמחקו מהתפריט, ומדובר ב"הצג לחצן לוח מגע", "הצג את לחצן תצוגת משימה" ועוד כמה. האפשרויות הללו לא נעלמו לחלוטין מהמערכת, אבל בגלל אופיין הן הועברו למסך שורת המשימות בתפריט ההגדרות של המערכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים