ויז'ואל סקיוריטי תפיץ בישראל את מוצרי טרנד מיקרו

הפתרונות של טרנד מיקרו, המיועדים לעסקים ולארגונים, מספקים שכבות רבות של הגנה מפני איומים וניהול סיכונים למרכזי נתונים, לסביבות ענן, לרשתות ארגוניות, ל-IoT, לדואר אלקטרוני ולתחנות קצה

ינון  גולן, מנהל פעילות  ויזו'אל  סקיוריטי. צילום: קובי דוברז

ויז'ואל סקיוריטי, זרוע ההפצה לפתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר של חברת ההפצה ויז'ואל ד.ג, מונתה כמפיצה הרשמית של יצרנית פתרונות אבטחת הסייבר הבינלאומית טרנד מיקרו בישראל.

טרנד מיקרו מפתחת פתרונות אבטחת מידע וסייבר, המאפשרים להעביר מידע דיגיטלי באופן בטוח יותר. הפתרונות החדשניים של החברה, המיועדים לעסקים ולארגונים, מספקים שכבות רבות של הגנה מפני איומים וניהול סיכונים למרכזי נתונים, לסביבות ענן, לרשתות ארגוניות, ל-IoT, לדואר אלקטרוני ולתחנות קצה. כל הפתרונות של החברה פועלים במשולב על מנת לאתר איומים ולספק הגנה מקושרת למרכז שליטה ומאפשרים הגנה טובה ומהירה יותר. לטרנד מיקרו מערך מודיעין איומים מן המתקדמים בעולם.

הפתרונות של טרנד מיקרו נוספים לסל פתרונות אבטחת המידע והגנת הנתונים שמופצים על ידי ויז'ואל סקיוריטי, בהם וים (Veeam), רדוור (Radware), אקסגריד (Exagrid) ועוד.

ינון  גולן, מנהל פעילות  ויזו'אל  סקיוריטי, אמר, כי "עם הקמת פעילות ויז'ואל סקיוריטי שמנו לנו כמטרה לגייס יצרן אבטחת מידע מוביל, ואני שמח לצרף את טרנד מיקרו הידועה בהובלתה את שוק אבטחת המידע העולמי ב-30 השנים האחרונות. עם מגוון הפתרונות של טרנד מיקרו עבור סביבת הענן ועבור הסביבה הפנים ארגונית, אני סמוך ובטוח כי נוכל לשלב כוחות ולהוביל את שוק אבטחת המידע בישראל.

רויטל אוחיון, מנהלת פעילות טרנד מיקרו בישראל, מסרה: "אנו שמחים להכריז על חתימת הסכם הפצה עם ויז'ואל סקיוריטי כחלק מהמשך הצמיחה שלנו בישראל. אנו משוכנעים שהצטרפותה למערך ההפצה יתרום רבות לחיזוק הנראות והנוכחות שלנו בשוק ויסייע בהגדלת מספר השותפים והלקוחות הסופיים העובדים אתנו בישראל וכפועל ישיר מכך – ביסוס מעמדה של טרנד מיקרו כיצרן מוביל בעולמות אבטח המידע בישראל”.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים