חברת ריברי מגייסת 16 מיליון דולר בסבב A בהובלת קרן אנטרי קפיטל

פלטפורמת SaaS DataOps שפיתחה החברה מספקת אוטומציה בניהול מידע בענן ● סבב המימון הנוכחי ישמש להאצה בצוותי הצמיחה והמו"פ, כשהחברה מתכננת לשלש את גודלה בעולם ולגייס למעלה משישים עובדים לשורותיה

מייסדי ריברי. מימין: אלון רזניק, איתמר בן חמו, אביב נוי. צילום: יח"צ

חברת ריברי (Rivery) – המפתחת פלטפורמת ענן במודל של SaaS) Software) ומתודולוגיות DataOps לצוותי דטה ואנליטיקה – גייסה 16 מיליון דולר בהובלת קרן אנטרי קפיטל (Entréee Capital) ובהשתתפות המשקיעים הקיימים, State Of Mind Ventures

ריברי פיתחה פלטפורמת SaaS DataOps, המספקת אוטומציה וניהול יעיל של מידע ארגוני בפלטפורמות ענן עבור חברות וארגונים. מאז ההשקה בשנת 2018, הפלטפורמה נמצאת בצמיחה מתמדת ומונה מאות לקוחות ישנים וחדשים.

עובדי ריברי. צילום: שלומי פינטו

עובדי ריברי. צילום: שלומי פינטו

סבב המימון הנוכחי ישמש להאצה בצוותי הצמיחה והמו"פ. החברה מתכננת לשלש את גודלה בעולם ולגייס למעלה משישים עובדים. לחברה מעל 150 לקוחות בעולם, חברות אנטרפרייז בולטות כמו Bayer, American Cancer Society, Mars ועד לחברות ישראליות מדהימות Walkme, Riskified, Artlist, Minute Media, ועוד. בנוסף יצרה ריברי שותפויות ואינטגרציה טכנולוגית עם שחקני הענן המובילים בעולם, ביניהם שיתוף פעולה ייחודי עם Snowflake, אשר יצאה להנפקת ענק לפני מספר חודשים בשווי של כ-80 מיליארד דולר.

פלטפורמת SaaS DataOps של ריברי מספקת אוטומציה וניהול של ביג דטה בענן עבור חברות וארגונים – החל מעיצוב ובנייה, ניהול וניטור, שיתוף, אורקסטרציה ואוטומציה של מודלים ותהליכי דטה בסביבות שונות, במטרה להנגיש את המידע העסקי ממאות מקורות פנימיים וחיצוניים ליעד במהירות ובאיכות הגבוהה ביותר. לפי הודעת החברה, "השימוש בפתרון של ריברי חוסך זמן ועלויות משמעותיות עבור לקוחות בהטמעה בשימוש שוטף. ריברי מיישמת את מהות ה-DataOps ומגשרת על הצורך בפיתוח מהיר ומתן מענה לעסק מול מתודות ובקרות איכות, כך שניתן יהיה לסמוך על המידע המועבר בתהליכים הארגוניים. הפלטפורמה מאפשרת את היכולת לנהל ולשתף Data Models מוכנים (RiveryKits) בקלות וביעילות.

פלטפורמת SaaS DataOps של ריברי

פלטפורמת SaaS DataOps של ריברי

"אין אנטרפרייז בעולם שלא בוחן את צעדיו במעבר לענן"

איתמר בן חמו, מנכ"ל ריברי: "הקורונה זירזה עבורנו תהליכים ופתחה בפנינו הזדמנות אדירה להגדיל את מצבת הלקוחות בצורה דרמטית, אם בתחילת הדרך בעיקר חברות טק התעניינו בשירות, היום אין אנטרפרייז בעולם שלא בוחן את צעדיו במעבר לענן, מגמות אלה הביאו לצמיחה של מעל 300% בפעילות העסקית במהלך 2020. כחברה שהיא Customer's obsessed, אנחנו פועלים להעמקת הערך המוסף ללקוחות ושמירה על רמת שירות ותמיכה ברמה הגבוהה ביותר, כל המדדים שלנו נראים מצוין, אבל מה שאני הכי גאה בו הוא שקצב הגידול מלקוחות קיימים גדל בכ-150% ב-12 החודשים האחרונים, מה שמצביע על שביעות רצון גבוהה והעמקת השימוש במוצר".

אבי אייל, מייסד שותף באנטרי קפיטל: "ריברי מביאה גישה חדשה לבעיה ישנה – ניהול נכון של נתונים. הצוות עקב אחרי השוק ובנה פלטפורמה שחברות לא רק אוהבות, אלא גם סומכות עליה להפוך לחלק מרכזי בעבודה היומיומית שלהן. אנו שמחים להשקיע בחזון של Rivery לפלטפורמה של DataOps, ולעזור לחברה להמשיך להתפתח".

חברת ריברי הוקמה בשנת 2018 בידי בן חמו המנכ"ל, אביב נוי, CTO החברה, ואלון רזניק, המכהן כיום כ-Chief Architect שלה. החברה מעסיקה 40 עובדים בישראל וארה"ב (תל אביב, ניו יורק ואוסטין) וצופה, כאמור, לגייס עוד עשרות עובדים נוספים במהלך השנה הקרובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים