פתרון אבטחת ענן ישראלי חדש יתמקד בצרכי מפתחי התוכנה

הפתרון הדינמי Security Genie, אותו משיקה בימים אלו חברת סולבו, מחזק את שיתוף הפעולה בין המפתחים לצוותי האבטחה, מבלי להתפשר על אבטחה

שירה שמבן, מייסדת-שותפה ומנכ"לית, סולבו. צילום: יח"צ

חברת סולבו (Solvo) בישרה באחרונה על השקה של פתרון אבטחת ענן המתמקד בצרכי המפתחים, לכלל הלקוחות. פתרון זה נועד לתת מענה לאתגרי אבטחת המידע שאיתם מתמודדים כיום הן צוותי הפיתוח והן צוותי האבטחה.

הפתרון משתלב עם תהליכי העבודה הקיימים, במקום לנסות לשנות אותם, ונותן מענה לאתגרי האבטחה ההולכים ומתגברים, בכך שהוא מייצר ומתחזק הרשאות אבטחה המבוססת על עיקרון ההרשאות המינימליות (least-privileged) ליישומים מבוססי ענן.

הפיתוח השיתופי והדינמי בענן – מגביר את החובה באבטחה 

ככל שמתרחב הפיתוח השיתופי והדינמי בענן, כך גובר הצורך לשמור על האבטחה אצל כל השותפים המעורבים. Security Genie של סולבו מבצע סריקת אבטחה חינמית עבור חשבונות AWS; המשתמשים מקבלים דו"ח אבטחה מרוכז המדגיש את הנושאים הבאים: בעיות קונפיגורציה משמעותיות בניהול זהויות וגישות בענן (IAM); הרשאות עודפות; הרשאות אדמין או הרשאות גישה מלאה; גורמים שלישיים עם גישה לחשבון המשתמש.

מוצר ה-freemium של סולבו מנתח נכסי ענן ומגבש הרשאות אבטחה חדשות וגרנולריות, המבוססות על עקרון ההרשאות המינימליות. הפתרון של סולבו עושה זאת באופן אוטומטי, דינמי ורציף, ובכך נותן מענה לשינויים עתידיים ולפריסת רכיבים של יישומים חדשים (deployments). הוא מציע שלוש רמות של התראות על תצורת האבטחה וגם עדכונים אוטומטיים להרשאות.

שירה שמבן, מנכ"לית ושותפה מייסדת בסולבו, באחד מביקוריה הרבים במאורת הנמר. צילום: פלי הנמר

שירה שמבן, מנכ"לית ושותפה מייסדת בסולבו, באחד מביקוריה הרבים במאורת הנמר. צילום: פלי הנמר

"לבנות פלטפורמת אבטחה המייצרת הצלחה עבור כולם"

"אנו מרוצים מאוד מהאופן שבו סולבו משלבת טכנולוגיות חדשות ומתפתחות. מנקודת המבט של אבטחה, הם מקיימים את ההבטחה לשפר את מערכת היחסים בין המפתחים לצוותי האבטחה ועוזרים להם לשתף פעולה ולשפר את הפרודוקטיביות", אמר דניאל נטו, מנהל אבטחת המידע בחברת Ame Digital. "שימוש בנתונים הנאספים בשלבי הפיתוח השונים מאפשר לנו לוודא שאנו מעניקים את ההרשאות ההכרחיות בלבד באפליקציות שלנו".

"בתור אשת מקצוע בתחום אבטחת מידע, אני מבינה את האתגרים שעמם מתמודדים צוותי פיתוח וצוותי אבטחה שעובדים ביחד. אנחנו רוצים שכולם יצליחו, והחזון שלנו בסולבו הוא לבנות פלטפורמת אבטחה המייצרת הצלחה עבור כולם", אמרה שירה שמבן, מנכ"לית ושותפה מייסדת בסולבו.

שירה שמבן, מנכ"לית ושותפה מייסדת בסולבו, באחד מביקוריה הרבים במאורת הנמר. צילום: פלי הנמר

שירה שמבן, מנכ"לית ושותפה מייסדת בסולבו, באחד מביקוריה הרבים במאורה. צילום: פלי הנמר

"אנו מאמינים שהעתיד של מוצרי אבטחה הוא בתמיכה בתהליכי מו"פ בצורה קלה וחלקה. אפילו בלתי מורגשת עבור המשתמשים. אנו מתאימים את קונפיגורציות האבטחה בהתאם לצרכים הייחודיים של כל אפליקציה. כך, לאחר תהליך הצטרפות קל וקצר, תוכלו ליהנות מאבטחת האפליקציה, התשתיות והמידע שלכם בכל השלבים, החל מהאינטגרציה ועד הפרודקשן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים