חשבשבת מתעננת

החברה הקימה מערכת שלה על הענן של AWS ● המערכת מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים ● ההיקף הכספי המוערך של הפרויקט: 100 אלף שקלים

פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת. צילום: ינאי יחיאל

חשבשבת השיקה באחרונה מערכת וובית פרי פיתוחה, שהוקמה על הענן של AWS. המערכת מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים. היקף הפרויקט לא נמסר, אולם על פי הערכות בשוק, מדובר בכ-100 אלף שקלים.

יש לציין שחשבשבת, בבעלות ד"ר אברהם ורחל מידן, היא מבתי התוכנה הגדולים בישראל. פתרון ה-ERP שלה כולל מודולים לניהול של מלאי, ייצור, שרשרת אספקה, לקוחות וקופות, הנהלת חשבונות ומכירה באינטרנט. החברה הוקמה בשנות ה-80', אז היא הוציאה את הגרסה הראשונה של המערכת. חשבשבת מונה יותר מ-200 עובדים, והיא פרוסה ב-18 סניפים בארץ ובחו"ל. המעבר לענן הוא חלק ממהלך לחיזוק התדמית של חשבשבת, שכבר מזמן היא לא רק חברה שמייצרת תוכנת הנהלת חשבונות, אלא בית מערכות לפתרון כולל של ERP לעסקים קטנים ובינוניים. החברה מציעה תוכנת מדף, ללא צורך בהתאמות ובחיבורים שמקשים על המשתמשים.

לתוכנת חשבשבת יש שתי גרסאות: גרסת Windows, שעובדת בשיטת שרת-לקוח, וגרסה וובית מלאה, שבה הממשק והנתונים מאוחסנים בענן. גרסה זו מתאימה לכל סוגי העסקים, ובין השאר מאפשרת ניהול מתקדם רב מטבעי, לטובת עבודתן של חברות רב לאומיות רבות וחברות בת של חברות שנסחרות בבורסה האמריקנית. המערכת של חשבשבת תומכת בכל התקנים הנדרשים מתוכנות ERP, בין היתר בתקן SOX, בתקן האירופי לשמירה על הפרטיות (GDPR) ובתקנים דומים במדינות אחרות, דוגמת זה שעומד להיכנס לתוקף בקליפורניה.

לדברי פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת, "משבר הקורונה הביא עמו אתגרים גדולים, שהשפיעו דרמטית על הפעילות העסקית של העסקים הקטנים והבינוניים. יישום מערכת הווב שלנו על גבי AWS הינו שלב נוסף בתהליכי החדשנות, שבהם אנחנו מעבירים את העסקים הקטנים והבינוניים לקדמת הטכנולוגיה ומאפשרים להם לשחק במגרש של הגדולים, עם פיתוח כלים מתקדמים של גיבוי ואבטחת מידע, כמו גם הוזלה של עלויות רבות בתחום תשתיות המחשוב. זאת, לצד גישה לכלים אנליטיים שנותנים למקבלי ההחלטות כלי ניהולי, וגישה גלובלית ומתקדמת לנתונים העסקיים".

"השקת מערכת הווב של חשבשבת על גבי הענן שלנו תאפשר לעסקים קטנים ובינוניים ליהנות מהיתרונות של עבודה עם כמה מהטכנולוגיות החדישות ביותר", אמר הראל יפהר, מנהל הפעילות של AWS בישראל. "אנחנו מציעים תשתית ענן גלובלית ואמינה, שמאפשרת לכל עסק ליהנות מגישה לכוח מחשוב עצום, עם חוויית משתמש משופרת ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עופר

    לא יודע אם הייתי מעביר את הנהלת החשבונות של הארגון שלי לשירות חיצוני אם היה אפשר להתקין את גירסת ה-WEB ב-on promise זה היה עדיף ופותר הרבה בעיות אבטחת מידע.

אירועים קרובים