צ'קמרקס חילקה פאזלים שיצרו ילדי אלו"ט כשי לחג לעובדיה

החברה רכשה מהארגון את הפאזלים, שיצרו יוצרים שנמצאים על הרצף האוטיסטי ● זו אינה הפעילות הראשונה של צ'קמרקס עם אלו"ט: עובדי החברה התנדבו בעבר בקייטנות הקיץ של הארגון

מימין: עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט, עמנואל בן זקן, מנכ"ל צ'קמרקס, ומאיר כהנא, מנכ"ל ישראטויס. צילום: שלומי מזרחי

יו"ר אלו"ט, עמוס שפירא, אירח ביום ו' האחרון בבוקר את עמנואל בן זקן, מנכ"ל חברת הסייבר צ'קמרקס, ואת מאיר כהנא, מנכ"ל ישראטויס, בדוכן פופ אפ בנמל תל אביב למכירת פאזלים למען ילדי ובוגרי אלו"ט, שפועלת למען אנשים על הרצף האוטיסטי.

צ'קמרקס, שהפכה בשנה האחרונה לחד קרן ישראלי בתחום הסייבר, החליטה לרכוש כשי לחג עבור עובדיה פאזלים מסדרה מיוחדת שהשיקה אלו"ט, ומבוססת על ציורים של אמנים עם אוטיזם, שיוצרים אותם במרכזי התעסוקה של העמותה ברחבי הארץ.

בן זקן ציין שהקשר בין צ'קמרקס לאלו"ט התחיל עוד לפני הקורונה, כשעובדי החברה התנדבו בקייטנות הקיץ של הארגון. כהנא הזמין את שפירא ואת נכדיו, כמו גם את בן זקן וילדיו, לביקור במפעל של ישראטויס.

עדית יערון, מנהלת האגף לפיתוח משאבים באלו"ט, אמרה שהחיבור בין אוטיזם לפאזלים הוא גם סמלי, כיוון שחלק של פאזל הוא הסמל הבינלאומי לאוטיזם, ומעביר את המסר לשילוב ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי בקהילה ובחברה. "כמו כולם, גם הם רוצים להיות חלק מהפאזל האנושי, ולתרום לו את הצורה ואת הצבע הייחודיים להם", ציינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים