ארבה רובוטיקס מצטרפת לשגעון ה-SNAP: תגייס לפי שווי של 723 מיליון ד'

ארבה מתמזגת לצורך ההנפקה עם חברת SNAP בשם Industrial Tech Acquisitions ● החברה המאוחדת תגייס 176 מיליון דולר, מהם 100 מיליון בהשקעת PIPE ממשקיעים כגון אייל ולדמן וטקסס ונצ'רס

מייסדי ארבה רובוטיקס: קובי מרנקו, המנכ"ל, ד"ר נועם ארקינד ועוז פיקסמן. צילום: יח"צ

ארבה רובוטיקס, שפועלת בעולם הטכנולוגיות לרכבים אוטונומיים, מצטרפת לגל ההולך וגובר של חברות ישראליות שיוצאות להנפקת SNAP בנסדא"ק. החברה הודיעה בסוף השבוע כי היא מתמזגת לתוך חברה בשם Industrial Tech Acquisitions, על מנת לגייס 176 מיליון דולר, מהם 100 מיליון בהשקעת PIPE לפי שווי של 10 דולר למניה. הגיוס נעשה לפי שווי חברה של 723 מיליון דולר.

חברת SNAP היא חברת מדף בורסאית, שמשמשת אך ורק לגיוס כסף לטובת הנפקות של חברות אחרות. בין החברות הישראליות הנוספות שבחרו להנפיק בדרך זו ניתן למנות את איירון סורס, אוטונומו וקוגנייט מבית ורינט. PIPE היא מערכת שמאפשרת הקצאת מניות שלא דרך הבורסה למשקיעים מוסדיים מהשורה הראשונה. במקרה הנוכחי, מדובר בקרנות M&G Investment Management, ואראנה קפיטל וטקסס ונצ'רס, וכן אייל ולדמן, מייסד מלאנוקס.

רדאר הדמיה בארבעה ממדים

ארבה פיתחה רדאר הדמיה בארבעה ממדים (4D Imaging Radar) בעל טווח ארוך. בחברה אומרים שהמוצר שלהם מתאים לכל רמה של נהיגה אוטונומית, מציג רזולוציה הגבוהה בסדר גודל ביחס לכל רדאר אחר בשוק הרכב, ומהווה חיישן עבור רכבים ברמת אוטונומיה של +L2 ומעלה. החברה פונה לשווקים הגדולים והצומחים ביותר בתעשיית הרכב. בארבה מעריכים את סך שווי השוק של מוצריה בארבעה מיליארד דולר ואומרים שהוא צפוי לגדול ל-11 מיליארד ב-2025.

החברה נוסדה ב-2015 על ידי קובי מרנקו, המנכ"ל, ד"ר נועם ארקינד ועוז פיקסמן. המטה שלה ממוקם בתל אביב ויש לה מרכזי מו"פ ושירות לקוחות בסין ובארצות הברית. ערכת השבבים שהיא פיתחה מכילה 48 ערוצי קליטת RF ו-48 ערוצי שידור, שבב מעבד ייעודי ופתרון עיבוד מידע רדאר מבוסס בינה מלאכותית. מארבה נמסר כי הפתרון שלהם, שכבר מוכן לייצור – ולשם יופנו כספי הגיוס – פועל היטב בתרחישי קיצון מאתגרים ובכל תנאי הסביבה.

מרנקו ציין כי "המיזוג של ארבה ו-Industrial Tech Acquisitions יאפשר לנו לממש את החזון שלנו – של יצירת עתיד אוטונומי באמצעות טכנולוגיית רדאר שתביא לבטיחות אמיתית בכביש, תוך הקפדה על היתכנות מסחרית. ניסיונה המשמעותי של Industrial Tech Acquisitions בבניית ובהשקעה בחברות טכנולוגיה מתקדמות יסייע בהבאת הטכנולוגיה שלנו לשוק רחב יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים