עודד סנדלר מונה למנהל חטיבת ONE ERP בקבוצת וואן טכנולוגיות

במסגרת תפקידו ינהל סנדלר את הפעילות העסקית והטכנולוגית בחטיבת ה-ERP של וואן ● לצד מינוי זה, הנהלת החברה מינתה את דרור פומברג למנהל אגף הפיתוח של חטיבת ONE ERP

עודד סנדלר, מנהל חטיבת ONE ERP בקבוצת וואן טכנולוגיות. צילום: לין סנדלר

וואן טכנולוגיות הודיעה על מינויו של עודד סנדלר (38) למנהל חטיבת ONE ERP וחבר הנהלה בוואן. במסגרת תפקידו ינהל סנדלר את הפעילות העסקית והטכנולוגית בחטיבת ה-ERP של וואן, אשר נחשבת לאחד מגופי היישום הגדולים והמובילים בישראל של פתרונות ERP לשוק העסקי.

חטיבת ONE ERP מפתחת ומיישמת את מערכת OneView, אשר פותחה בישראל ומשרתת יותר מ-10,000 משתמשים ב-600 ארגונים מובילים בתעשייה. החטיבה מתמחה בין היתר, בפרויקטים למגזר התעשייה, קמעונאות, מלונאות ואירוח, ייצור, המגזר הקיבוצי, מלכ"רים, רשתות חינוך ועוד.

לסנדלר ניסיון רב בניהול פרויקטים וצוותים מקצועיים בתחום הפיתוח והיישום של פתרונות מחשוב עסקי. הוא החל את דרכו המקצועית בחברת וואן לפני כ-11 שנים כמיישם לוגיסטי של פרויקטי OneView, ומאז התקדם לתפקידי ניהול שונים, כמו ראש צוות מיישמים ומנהל פרויקטים. בשנתיים וחצי האחרונות כיהן כסמנכ"ל אגף פרויקטים בחטיבת ONE ERP.

סנדלר הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. בשנת 2014 השתתף בקורס העתודה הניהולית של וואן טכנולוגיות, שנמשך שבעה חודשים והעניק לבוגריו כלים עסקיים ומיומנויות ניהול ומנהיגות.

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן טכנולוגיות: "עודד החל את דרכו אצלנו כמיישם לוגיסטי, ומאז הוא מתקדם בצורה מרשימה בתוך החברה. אנו גאים ונרגשים להודיע כעת על מינויו למנהל ONE ERP, שהיא אחת מחטיבות התוכנה הגדולות והמצליחות ביותר בקבוצת וואן. אני בטוח שעודד ימשיך להנהיג את ONE ERP ולהוביל אותה לשיאי הצלחה חדשים".

לצד קידומו של עודד סנדלר, הנהלת וואן טכנולוגיות מינתה את דרור פומברג (37) למנהל אגף הפיתוח של חטיבת ONE ERP. פומברג עובד בקבוצת וואן משנת 2016 במגוון תפקידי פיתוח. הוא מביא עימו ניסיון בטכנולוגיות החדשות ביותר ובסביבות פיתוח שונות, יכולות פיתוח ב-WEB וב-Mobile וזאת במגוון שפות ומערכות הפעלה. במסגרת תפקידו החדש, פומברג ינהל את מערך הפיתוח הטכנולוגי של החטיבה ויסייע להוביל אותה למימוש יעדיה המקצועיים והעסקיים.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רועי

    עודד בחור מקצועית הגון וחרוץ. בהצלחה איש יקר

  2. אריק גושן

    כמנהל האדמיניסטרטיבי של חט׳ ה erp עד יוני 2020, אני מכיר את עודד היטב מאז הגיעו לוואן. אין לי ספק שבמקצועיותו ונועם הליכותיו, עודד יביא את החט׳ להצלחות גדולות. יישר כח.

  3. יאיר

    עודד בחור מתאים ומעולה שיהיה לך עודד בהצלחה ומנ שנשאר לך זה רק להחליף גב' כדורגל אהודה

אירועים קרובים