באזזזפיד פיטרה 47 מעובדי אתר האפ-פוסט שבועות לאחר הרכישה

לפי הסבריו של מנכ"ל חברת החדשות הרוכשת, ג'ונה פרטי, הפיטורים נועדו להכיל את הפסדי האפ-פוסט, שעמדו בשנה שעברה על יותר מ-20 מיליון דולר ושעתידים היו להיות בנפח דומה גם ב-2021

מתכננת IPO? באזזזפיד. צילום אילוסטרציה: BigStock

באזזזפיד הודיעה אתמול (ג') על פיטוריהם של 47 עובדי אתר האפ-פוסט (לשעבר האפיגטון פוסט) וכן על סגירת המדור הקנדי של גוף התקשורת, וזאת שבועות מספר לאחר רכישתו על ידיו. הקיצוצים היו צפויים כבר עם סיום התהליך, אך הם משכו תשומת לב משום הקרבה שלהם למיזוג.

על פי הניו-יורק טיימס, מנכ"ל באזזזפיד, ג'ונה פרטי, אמר בפגישה וירטואלית כי הפיטורים נועדו להכיל את הפסדי האפ-פוסט. ההנהלה עדכנה כי ההאפ-פוסט, שהיה שייך בעבר לוריזון תקשורת, הפסיד בשנה שעברה יותר מ-20 מיליון דולר, ועומד להפסיד את אותו הסכום גם השנה. בפגישה נאמר לעובדים שאם לא יקבלו הודעת דוא"ל על פיטוריהם עד השעה 13:00 באותו יום – עבודתם תהיה בטוחה.

איגוד העובדים HuffPost Union, המסונף לאגודת הסופרים של מזרח אמריקה (Writers Guild of America East), מסר בהצהרה כי הפיטורים השפיעו על 33 מחבריו, המהווים כמעט שליש מכלל העובדים באיגוד המקומי.

"כאשר באזזזפיד הפסיד יותר מדי כסף, התאמנו את האסטרטגיה שלנו ואת הגודל שלנו", אמר פרטי. "התמקדנו בגיוון זרמי ההכנסות שלנו, בהפחתת העלויות ובהגעה לרווחיות. זו הייתה עבודה קשה וכואבת, אבל עכשיו יש לנו עסק חזק מאי פעם. אנו רוצים שה-HuffPost יהיה באותה עמדת כוח, וניישם את כל מה שלמדנו ובנינו כדי להגיע לשם".

לדבריו, בבאזזזפיד רוצים שגוף התקשורת שרכשו יהיה בעל זהות מותג שונה מבאזזזפיד וממותגיה BuzzFeed News ו-Tasty. פרטי גם אמר כי החברה רוצה "להבטיח שדף הבית (של האפ-פוסט – ג"פ) יישאר יעד מוביל באינטרנט. אנו רוצים לשמור על תנועה רבה, לשמור על העיתונות החזקה ביותר שלך, להישען באופן עמוק יותר על פוליטיקה וחדשות מתפרצות ולבנות עסק חזק יותר להכנסות בשותפים ולתוכן קניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים