מתבקש: פלטפורמת טימס – במרכז הכנס השנתי של מיקרוסופט

כנס איגנייט של החברה נפתח היום (ג') - אונליין, כמובן - עם שלל הכרזות ופיתוחים לפלטפורמת שיחות הווידיאו שלה ● עוד בתפריט: רמקולים, מסכים ושיפורי אבטחה

מיקרוסופט טימס. צילום: BigStock

הקורונה, מה לעשות, עדיין כאן ולכן, גם מיקרוסופט מקיימת השנה את כנס איגנייט שלה אונליין. אלא שכמו בכנסים פיזיים, גם בכנס המקוון, שהתחיל היום (ג'), היא הכריזה על שלל פיתוחים.

באופן לא מפתיע, בשנה שבה אנשים למדו להתחבר לאוזניות ולעבוד מהבית, הרבה מאוד מהפיתוחים שהוצגו היום באירוע קשורים לטימס – פלטפורמת שיחות הווידיאו של הענקית מרדמונד, שמתחרה בזום. לצד הפיתוחים החברה הציגה מחקר עולמי שערכה וממנו עולה כי 80% מהמנהלים ו-70% מהעובדים מעוניינים להמשיך לעבוד במודל היברידי, המשלב עבודה מהבית ומהמשרד. מספרים אלה מתיישרים עם דו"חות וסקרים אחרים שנערכו בחודשים האחרונים, שמראים שהשימוש בתוכנות ועידות וידיאו כמו טימס וזום יישאר בולט עוד זמן רב.

יכולות חדשות במיקרוסופט טימס. צילום מסך: מיקרוסופט

יכולות חדשות במיקרוסופט טימס. צילום מסך: מיקרוסופט

אחת ההכרזות המשמעותיות בכנס היא שמעתה ניתן יהיה לשתף בכל שיחה בטימס עד 1,000 א.נשים – מהארגון ומחוצה לו. ואם זה לא מספיק, מיקרוסופט הודיעה כי במהלך השנה היא תגדיל את יכולות הפלטפורמה לשידורי תוכן המוניים, כולל שידורים חיים, שבהם יוכלו לצפות עד 20 אלף צופים במקביל.

תכונה חדשה אחרת מכונה Connect, שבאמצעותה ניתן לבנות ערוצי תקשורת בתוך התוכנה כדי לאפשר ניהול ושיתוף תוכן בערוצים פנימיים וחיצוניים, כל עוד מנהל הערוץ הוא המפעיל. זה מאפשר לארגונים להציע ולהציג בכנסים יותר דברים מהסוג שנצרכים בהם. תוספת אחרת שקשורה לזה היא האפשרות להציג מצגות פאואר פוינט בזמן אמת באופן מובנה. יש עוד כמה שיפורים שהקו שלהם זהה.

הרמקול החכם החדש. צילום: מיקרוסופט

הרמקול החכם החדש. צילום: מיקרוסופט

מעבר לכך, מיקרוסופט הציגה רמקולים חכמים המיועדים לעבודה עם טימס ומבוססים על טכנולוגיית זיהוי שפה, כדי לזהות חתימות קול של עד 10 משתתפים שונים, וכך לאפשר תמלול בזמן אמת. עוד בהיבט החומרה, הוצגו המסכים שעליהם הכריזה דל לפני מספר ימים עם יכולות תומכות שונות, כולל כפתור ייעודי להפעלת שיחות וכולל מערכת AV מלאה לשיחות ועידה.

כן הכריזה החברה על מחויבות להגנה על המידע של המשתמשים, המבוססת על בינה מלאכותית ותהליכי אוטומציה מתקדמים. היא מבטיחה את זה בין היתר על ידי עריכה משותפת של מסמכים מוגנים באמצעות Information Protection בכל אפליקציות Microsoft 365, אימות זהות ביומטרי מאובטח ומהיר ללא סיסמה בפלטפורמת Azure Active Directory, והיכולת להתאים מדיניות שימוש ואבטחה באופן אישי לכל משתמש בארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים