פינטק לטובת מהגרי עבודה: ריווייר גייסה 20 מיליון דולר

החברה מציעה טכנולוגיות שמאפשרות שירותים פיננסיים למהגרי עבודה ● בין המשקיעים בסבב הנוכחי: הקרנות גלילות, ויולה וג'רי יאנג, מייסד יאהו

מימין: סער יהלום, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ריווייר; גיא קשטן, מנכ"ל החברה; ועדי בן דיין, סמנכ"ל המו"פ, צילום: אריק סולטן

סטארט-אפ הפינטק הישראלי ריווייר הודיע היום (ג') כי השלים סבב גיוס שני בסך של 20 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההשקעות OurCrowd ולקחו בו חלק גלילות הישראלית ורנגייד פרטנרס האמריקנית, כמו גם המשקיעים הקיימים: זרוע הפינטק של ויולה, קרן ההשקעות של בנק BNP Paribas וקרן מונטה. עוד השתתפו בו פרופ' יאיר טאומן וג'רי יאנג, בעברו מייסד ומנכ"ל יאהו ומנהל בכיר בעליבאבא, שהשקיע דרך קרן AME Cloud Ventures.

מלבד גיוס ההון, ריווייר הודיעה כי היא תציע, בשיתוף בנק הפועלים, קו אשראי למימון צמיחה.

סיוע למהגרי עבודה

ריווייר הוקמה ב-2015 על ידי היזמים גיא קשטן, שמכהן כמנכ"ל החברה, עדי בן דיין – סמנכ"ל המו"פ, סער יהלום, שמשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות, ואור בן-עוז. היא מעסיקה 130 עובדים, מתוכם 115 בתל אביב ו-15 נוספים במערב אירופה, ובכוונתה לגייס בשנה הקרובה עובדים נוספים.

מטרת החברה היא לסייע למהגרי עבודה לבצע פעולות פיננסיות מגוונות במדינות שאליהן היגרו, על מנת שיוכלו למצות את הפוטנציאל הפיננסי שלהם ולבנות עתיד טוב יותר להם ולבני משפחותיהם. החברה מציעה שירותים פיננסיים לכחצי מיליון מהגרי עבודה רשומים בעשרות מדינות, בשמונה שפות, והפלטפורמה הדיגיטלית שלה מעבדת עבורם כחצי מיליארד דולר בשנה. מהחברה מדווחים כי מספר המשתמשים בפלטפורמה צמח השנה פי שלושה, וכ-40% מהצמיחה הושגה באופן אורגני ו-ויראלי.

סבב ההשקעה הנוכחי יאפשר לסטארט-אפ הישראלי להעשיר את סל השירותים הפיננסיים ולהתרחב למדינות נוספות. כמו כן מתכוונת החברה ליצור שותפויות במדינות המקור של המהגרים, בנוסף לשותפויות במדינות שבהן הם מתגוררים.

קשטן מסר כי "בשנה האחרונה, קצב הצמיחה של ריווייר היה מהיר מהתחזיות, לאור צמיחת שוק מהגרי העבודה, פעילויות חינוך שוק שביצענו ורישיונות חדשים שקיבלנו. אנחנו חברת פינטק שמייצרת אימפקט משמעותי ברחבי העולם ומסייעת להשיג שוויון כלכלי ועצמאות פיננסית למהגרי העבודה. גיוס ההון יסייע לנו להרחיב את סל השירותים, להתרחב למדינות נוספות ולהרחיב את צוותי הפיתוח והמוצר שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים