פרטנר עסקים תשווק ותטמיע את פתרונות F5 בישראל

מוצרי האבטחה של חברת F5 יקבלו גם שירות מקצה לקצה מפרטנר בארגונים שבהם ייושמו בכל ענפי המשק

פרטנר ו-F5

חברת F5 הגלובלית, המתמחה באבטחה ובהעברת יישומים, חתמה על הסכם עם קבוצת פרטנר, במסגרתו פרטנר עסקים תקדם, תשווק ותטמיע את מגוון הפתרונות הטכנולוגיים של F5, ותספק עבורם שירות מקצה לקצה בארגונים בכל ענפי המשק.

פרטנר עסקים מספקת שירותי תקשורת ומערכות מידע, הכוללים פתרונות תשתיות, שירותי ענן, אינטגרציה ותמיכה לארגונים בכל סדרי הגודל. מהלך זה הוא חלק מההתרחבות של פרטנר עסקים בשנים האחרונות בשוק האנטרפרייז בישראל, בעולמות האינטגרציה בכלל, ובאבטחת המידע בפרט, והמשך למאמצי ביסוסה כשחקן משמעותי בתחומים אלו.

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ''ל מכירות וחטיבה עסקית בקבוצת פרטנר. צילום: יח"צ

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל מכירות וחטיבה עסקית בקבוצת פרטנר. צילום: יח"צ

במסגרת החוזה בין השתיים, פתרונות F5 ישולבו בהצעות שיווקיות כדאיות של פרטנר, הכוללות את שכבות התקשורת הנייחת והסלולרית של פרטנר עם עולמות אבטחת המידע והסייבר של F5. בינואר האחרון הוטמע פתרון הגנת ה-DDOS החדש והמתקדם של F5 בענן של פרטנר, והפך לנחלתם של לקוחות מעולמות הפיננסים, הקמעונאות והתעשיה. 

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל החטיבה העסקית ומכירות בפרטנר, ציין כי "בתקופה האחרונה חלה עלייה חדה במתקפות סייבר על חברות וארגונים במשק. על מנת לחזק את מעטפת פתרונות אבטחת המידע של פרטנר עסקים, בחרנו לחזק את שיתוף הפעולה עם חברת F5, ואנו בטוחים שמהלך זה ייתן מענה כולל ואיכותי ללקוחותינו העסקיים".

"השותפות תחזק את הובלתנו בשוק היישומים ואבטחת המידע המקומי"

F5 מספקת פתרונות, שירותים ואבטחת מידע בעולם היישומים לארגוני אנטרפרייז. החברה מציעה מגוון פתרונות הגנה לכל שכבות הארגון, בהם פתרונות איזון עומסים, אבטחת גישה ליישומים ארגוניים, הגנה על יישומי מובייל, חסימת כתובות IP, טיפול בתעבורה מוצפנת ומניעת התקפות פישינג, וכן שירותי Silverline, הכוללים אבטחת WAF.

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין. צילום: גבריאל בהרליה

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין. צילום: גבריאל בהרליה

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין, אמר כי: "פרטנר מובילה פרויקטים משמעותיים בארגונים גדולים בישראל, עם צוות מיומן ומנוסה המספק רמת שירות גבוהה. ישראל הינה שוק אסטרטגי ל-F5, שהקימה בה את אחד ממטות הפיתוח הגדולים שלה בעולם. אני משוכנע כי שותפות זו תחזק את הובלתנו בשוק היישומים ואבטחת המידע המקומי, ותגדיל את היקף המכירות שלנו".

מוטי בן שושן, מנהל השותפים וההפצות של F5 Networks בישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

מוטי בן שושן, מנהל השותפים וההפצות של F5 Networks בישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

מוטי בן שושן, מנהל השותפים של F5 בישראל, יוון וקפריסין, אמר כי: "שיתוף הפעולה עם פרטנר הינו מהלך אסטרטגי ממדרגה ראשונה. המיקוד שלה במכירות, ויכולתה לספק שירות מקצה לקצה לכל פורטפוליו הפתרונות שלנו, כולל פתרונות אבטחת מידע כגון DDos ו-WAF, הולם את החזון שלנו. כחברה מבוססת שותפים, F5 משקיעה רבות בפיתוח שיתופי פעולה מקומיים ובקידום הידע הטכנולוגי של שותפיה. אנו מברכים על השותפות עם פרטנר ומשוכנעים כי ההשקעה והעבודה המשותפת יישאו פרי בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים