הרץ הטמיעה את פתרון הגיבוי של וים במאות אלפי שקלים

המוצר מאפשר לחברת השכרת הרכב יותר גיבויים במהירות רבה יותר ובפחות עלויות – לעומת הפתרון המסורתי שבו השתמשה עד כה ● אסף פריד, מנהל הסיסטם בהרץ ישראל: "זה כמו ההבדל בין רכיבה על אופניים לנסיעה ברולס רויס"

אסף פריד, מנהל הסיסטם בהרץ ישראל. צילום: יח"צ

חברת השכרת הרכב הרץ ישראל סיימה באחרונה פרויקט שבמסגרתו הטמיעה את פתרון הגיבוי והרפליקציה של וים (Veeam). הפרויקט ארך כמה חודשים וגורמים בשוק העריכו את היקפו במאות אלפי שקלים.

הרץ, שמונה 38 אלף עובדים בקירוב, היא אחת מחברות השכרת הרכב הגדולות בעולם, והיא משרתת מיליוני לקוחות ב-11,500 אתרים שנמצאים במעל 170 מדינות, לרבות בישראל. החברה פעילה בארץ מאז 1965, ומציעה שירותי השכרת רכב ומכירת רכבי ליסינג.

כחלק מהמעבר להשכרת רכבים בדיגיטל וכדי למלא את צרכי הלקוחות עלה בהרץ הצורך לאפשר לעובדיה גישה מהירה ותמידית למערכות ה-IT, כולל מערכות ה-CRM וה-ERP, המושתתות ברובן על שרתי אורקל ושרתי SQL של מיקרוסופט. לצד זאת, עלה בחברה הצורך בגיבוי יעיל ואיכותי – במידה שהפתרון הקודם, והמסורתי, שהיה קיים בה לא סיפק.

שיפור בפונקציונליות ושחזור גרנולרי

"האתגר שלנו היה להבטיח זמינות של מערכות קריטיות", אמר אסף פריד, מנהל הסיסטם בהרץ ישראל. "הפתרון המסורתי שאתו עבדנו היה איטי מדי לגיבוי המכונות הווירטואליות (VMs) והשחזור שלהן היה לא אמין. בנוסף, הוא לא סיפק לנו שחזור גרנולרי – עובדה שהביאה להאטה נוספת בתהליך, שנתנה את אותותיה על העסקים שלנו".

בהרץ אומרים כי מאז הטמעת הפתרון של וים הם שיפרו את הפונקציונליות ומבצעים גיבויים תכופים יותר, המספקים לצוות נקודות נוספות לשחזור. כמו כן, ציינו בחברה, היכולת לבצע שחזור גרנולרי מצמצמת את הזמן שבו הצוות עסוק בשחזור של אייטמים ספציפיים ב-SQL ובאורקל. במקרה של אסון יכולה החברה לעבור לעותק שנמצא באתר ההתאוששות מאסון, לחזור לאתר הייצור ולאתחל את העסקים מחדש במהירות.

ורד ליברמן, מנהלת וים באזור MED. צילום: ניב קנטור

ורד ליברמן, מנהלת וים באזור MED. צילום: ניב קנטור

"וים מניבה להרץ יתרונות רבים ומובהקים, ביניהם הגנה על כל מערכות ה-IT הקריטיות שתומכות בפעילות השכרת הרכב, האצת הגיבוי ב-83% והאצת מהירות השחזור ב-92%", אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזור MED ב-וים.

פריד ציין כי "הפתרון חוסך לנו 500 שעות שנתיות של ניהול הגיבוי ו-25% מהעלויות השנתיות של ה- IT. למעשה, ההבדל בין גיבוי מסורתי ל-וים הוא כמו ההבדל בין רכיבה על אופניים לנסיעה ברולס רויס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים