לומינטי נטוורקס תתמוך בפלטפורמת הקניות החכמות Shoptagr

ללומינטי פלטפורמה לאיסוף נתונים מקוונים, המסייעים לעסקים לראות את האינטרנט בשקיפות מלאה, שכעת תתמוך בפלטפורמה הדיגיטלית לסיוע בקניות, המרחיבה את קו המוצרים של כלי סחר אלקטרוני ופתרונות שופינג חכמים

פלטפורמת הקניות החכמות שופטאגר. צילום מסך מאתר השירות

חברת לומינטי נטוורקס (Luminati Networks) – המספקת פלטפורמה לאיסוף נתונים מקוונים אשר מסייעים לעסקים לראות את האינטרנט בשקיפות מלאה – הודיעה השבוע (ג') על תמיכה ב-Shoptagr, פלטפורמה דיגיטלית לסיוע בקניות, המרחיבה את קו המוצרים של כלי סחר אלקטרוני ופתרונות שופינג חכמים, באמצעות איסוף נתונים מקוונים בזמן אמת.

מאז שהושקה ב-2014, Shoptagr פועלת כדי לחולל מהפך בחוויות הקניות של צרכנים מכל מקום בו הם נמצאים, ומאפשרת ללקוחות לקבל החלטות חכמות יותר בעת שהם עורכים קניות ברשת. לדברי החברה, Shoptagr פועלת כסייעת קניות עוצמתית, המשפרת את חווית הלקוח עם התאמה מהירה ונוחה של מוצרים איכותיים במחירים הנמוכים ביותר העונים על דרישות הלקוח. הפלטפורמה הפכה לפופולרית והיא משמשת כיום יותר מ-2.5 מיליון צרכנים וממליצה על מוצרים לקנייה בהתאם להיסטוריית המשתמש ובנוסף מספקת למשתמשים קופונים רלוונטיים עם הגעתם לקופה, וכן הצעות להנחות לרכישות הבאות.

Shoptagr הוסיפה לאחרונה להיצע גם השוואת וחיזוי מחירים.

לדברי החברה, היא מכירה בצורך בתובנות מעודכנות ובנתונים בזמן אמת שישפרו את חוויית הקנייה הכוללת. לפיכך פנתה ללומינטיi, שנחשבת כמובילה עולמית באיסוף דטה גלוי ברשת. הרשת של לומינטי תאפשר ל-Shoptagr לאסוף נתונים מקוונים בהיקף גדול, ולספק לצרכנים את התובנות לקראת ביצוע רכישה.

תובנות המופקות מנתונים מסייעות ל-Shoptagr בכמה דרכים, בהן –

השוואת מחירים: סריקת זירות מסחר ואתרי סחר אלקטרוני על מנת להציע למשתמשים את המחירים הטובים ביותר למוצרים המבוקשים ביותר. מאחר שמחירים משתנים בהתמדה ומוצרים מוצעים במבצעים, פתרון גמיש המציע נתונים מקוונים המעודכנים תמיד בזמן אמת הינו קריטי להצלחה.

זמינות המלאי: וידוא זמינותם של המוצרים במלאי, וזיהוי כאשר רמת המלאי ממוצר מסוים מתקרבת לאפס. צרכנים זקוקים לקבל את המידע הזה, כדי שלא יחמיצו הזדמנות לרכוש את המוצרים שהם רוצים.

הלך הרוח של הצרכנים: איסוף ביקורות צרכנים מאתרי סחר אלקטרוני, על מנת להבטיח שהמשתמשים קונים רק ממקורות אמינים עם בסיס של לקוחות מרוצים.

רונן יובל, מייסד-שותף ו-COO של שופטאגר. צילום: יח"צ

רונן יובל, מייסד-שותף ו-COO של שופטאגר. צילום: יח"צ

"פתרון איסוף הנתונים של לומינטי מאפשר לנו לאסוף ביתר יעילות מחירים ונתוני מלאי מהאינטרנט, ולחלוק את המידע הזה עם הצרכנים כדי שיוכלו לקבל החלטות קנייה חכמות", הסביר רונן יובל, מייסד-שותף ו-COO של שופטאגר. "הודות להוספת היבט זה לקו מוצרי הקניות המותאמים אישית שלנו, הצרכנים יכולים לחסוך זמן וכסף כאשר הם מחפשים פריטים לקנייה. התובנות חייבות לשקף את המבצעים בזמן אמת, ואנחנו מסוגלים לספק להם את המידע הודות ליכולתה של לומינטי לאסוף נתונים אמינים 100% מהזמן. אנו מרוצים מאוד מיציבות ואיכות השירות שלומינטי מספקת ומצפים להרחיב את שיתוף הפעולה עימה תוך כדי צמיחה".

אור לנצ'נר, מנכ"ל לומינטי נטוורקס. צילום: תמרה ברלסקי

אור לנצ'נר, מנכ"ל לומינטי נטוורקס. צילום: תמרה ברלסקי

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם שופטאגר, שמקפידה לפתח פתרונות חדשים ומתוחכמים המאפשרים לצרכנים לאתר את העסקה הטובה ביותר ולקמעונאים למשוך לקוחות", אמר אור לנצ'נר, מנכ"ל לומינטי נטוורקס. "רשת האינטרנט אינה נגישה לכולם באותה מידה, והפלטפורמה שלנו הופכת אותה לנגישה לעסקים כדי שיוכלו להתחרות בגלוי. לומינטי עובדת עם חברות ממגזרים רבים, בהם סחר אלקטרוני, פיננסים ונסיעות, ומאפשרת לארגונים לראות את האינטרנט באופן חופשי. איסוף נתונים הזמינים לכולם חיוני להצלחתה העסקית של שופטאגר, ואנו מצפים להמשיך את קשרינו עם החברה ולסייע לה בשיפור החוויה עבור הצרכנים ובהמשך צמיחה", הוסיף לנצ'נר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים