המדינה תכשיר עובדים למקצועות ה-IT באמצעות קרן מעגלים – בחינם

לאור המחסור החמור בעובדים בענף ההיי-טק, קרן מעגלים פותחת ברחבי הארץ קורסים במקצועות ה-IT , במימון המדינה, ומזמינה עובדים העומדים בקריטריונים להשתלב בהם

יפה ויגודסקי, יו"רית קרן מעגלים. צילום: משה שי

משבר הקורונה כמעט לא פגע בתעשיית ההיי-טק, והנתונים מראים, כי מספר המועסקים בתחום זה דווקא עלה משמעותית. עם זאת, במקביל, מגמת הביקוש לעובדים רק עולה ויש מחסור של כ-19,000 עובדים במקצועות הטכנולוגיה. לאור נתונים אלה פתחה קרן מעגלים, במימון המדינה, עשרות קורסים במגוון תחומי IT, כדי לאפשר לעובדים שחוקים ומפוטרי קורונה אופק תעסוקתי בשנים הקרובות ועד לגיל הפרישה ומעבר. הקורסים מוצעים ללא עלות לעובדים העומדים בקריטריונים של הקרן.

הנהלת הקרן אף החליטה להגמיש את הקריטריונים ולאפשר לבני 45 ומעלה ב"מקצוע שוחק" ובוותק של שבע שנים לממש את זכותם למימון הכשרה מקצועית, וזאת על מנת לסייע למפוטרי הקורונה ולעובדים השוהים בחל"ת, לשוב למעגל העבודה.

במהלך החודשים הקרובים ייפתחו ברחבי הארץ יותר מ-70 קורסים ב-33 תחומים שונים. הקורסים יתקיימו במקומות שונים בארץ, מהצפון ועד הדרום, ובהם: תל אביב, באר שבע, חיפה, אשדוד, רחובות, ראשל"צ, ירושלים, אשקלון, רעננה, עפולה, קריית גת ועוד, ובשיתוף פעולה עם מגוון של מכללות הקשורות בחוזה התקשרות עם הקרן.

הקורסים המוצעים הם במגוון נושאים, כגון פיתוח אתרי אינטרנט והתמחות WordPress, פיתוח אפליקציות בסביבת WEB/Android, בדיקות תוכנה – QA, התמחות Foundation ISTQB, הסמכת ISTQB, ניהול רשתות תקשורת CCNA, ניהול רשתות תקשורת ותשתיות ענן MCSA, הדרכה והטמעת מערכות SAP-ERP, מנהל מערכות סיילספורס ADX201, תכנות בשפת JAVA, סייבר ואבטחת מידע, פיתוח Fullstack בטכנולוגיית PHP, סייבר ואבטחת מידע, בקר סייבר SOC, בינה מלאכותית – AI, גיימינג – עיצוב ופיתוח משחקי מחשב ווידיאו ועוד.

יפה ויגודסקי, יו"רית קרן מעגלים אמרה, כי "מאז פרוץ משבר הקורונה, רבים מן הענפים המקצועיים שינו את פניהם, ורבים מן העובדים בהם נותרו מחוסרי עבודה. אנחנו בקרן שוקדים על איתור מסלולים מקצועיים מגוונים, במטרה להתאים את תחומי העיסוק לצורכי המשק. תחום ה-IT המשיך את פעילותו בכל תקופת המשבר ואף השקיע מאמצים באיתור עובדים נוספים. אין לנו ספק, כי זוהי ההזדמנות לבנות קריירה מקצועית, אשר תקל על העובדים לחזור ולהשתלב במעגל העבודה ותבטיח את קידומו של המשק ושיקומה של הכלכלה בישראל".

לבדיקת זכאות לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליאור

    בלינק שהפניתם אליו לא מצאתי פרטים כמעט על אף אחד מהתחומים שפורטו בידיעה.

אירועים קרובים