"זריקת מרץ" של 25 מיליון דולר לאטרה

אטרה הישראלית מפתחת מערכות לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערכות מחשוב, החל מחברות קטנות ועד לחברות גדולות ● סבב הגיוס יאפשר לחברה להאיץ את המחקר והפיתוח, להכפיל את מספר עובדיה הנוכחיים ולהמשיך את התרחבותה הגלובלית

מימין: אושרי מויאל, מנהל הטכנולוגיות ומייסד, וגיל פקלמן, מנכ"ל ומייסד - אטרה. צילום: גילי לוינסון

החברה הטכנולוגית הישראלית אטרה (ATERA) מגייסת 25 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות האמריקנית KI. הכסף ישמש לחברה להאצת הפיתוח ולהפצת פתרון לניהול אפקטיבי של עבודה מרחוק.

ההשקעה מגיעה לאחר שהחברה פעלה כבוטסטראפ מתחילת דרכה. היא יצרה מערכת המאפשרת את ניהול ה-IT בארגון מרחוק ומסייעת לעסקים לעבוד כבשגרה, כאשר העולם נדרש למעבר למודל עבודה חדש ומבוזר. הפלטפורמה החדשנית מספקת לאנשי ה-IT תובנות יזומות, המנבאות ומונעות תקלות משמעותיות בארגון ומונעות הפסדים כספיים, זאת בעזרת ניתוח של יותר מ- 40,000 נתונים בשנייה, 24/7. סבב הגיוס יאפשר לחברה להאיץ את המחקר והפיתוח, להכפיל את מספר עובדיה הנוכחיים ולהמשיך את התרחבותה הגלובלית.

אטרה הישראלית מפתחת מערכות לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערכות מחשוב, החל מחברות קטנות ועד לחברות גדולות ובינלאומיות דוגמת פאנגו ו-OurCrowd. החברה מספקת מערכות, המאפשרות לארגונים לנהל מרחוק את צורכי המחשוב שלהם ללא תלות במיקום הפיזי של עובדיהם – יתרון משמעותי בתקופת האחרונה, שבה נדרשו באופן פתאומי עסקים רבים בכל העולם למעבר לעבודה מרוחקת. פלטפורמת הניהול המבוססת Data מאפשרת לראשונה, לאנשי ה-IT להימנע באופן יזום מתקלות עתידיות. על ידי מערכות אלו, יכולות חברות לחסוך שעות מרובות של עבודה ידנית. כמו כן, המערכת מאפשרת לעסקים החווים תקלות לייצר פתרונות מהירים מרחוק ולחסוך שעות יקרות של תיקון, ליווי והדרכה צמודה.

"מגיפת Covid-19 שינתה באופן מהותי את אופן הפעולה של עסקים. המחלקה הראשונה בארגון שהוזעקה הייתה מחלקת ה-IT. פתרונות ניהול ה-IT המוצעים בשוק כיום יקרים, מסובכים, לא מיועדים לעבודה מרחוק, ועל כן אין ביכולתם לספק את המהפך העסקי המיידי שדורשת המציאות החדשה שנכפתה עלינו. הפתרון של אטרה עונה על הצורך המחודש בצורה מלאה", אמר גיל פקלמן, מנכ"ל אטרה ומייסד שותף. "אנו גאים להמשיך לסייע לאלפי עסקים באמצעות המערכת החדשה שלנו ושמחים על הגיבוי והתמיכה מ-K1. בתמיכת K1, נוכל להתחיל בשלב חדש של פיתוח מוצרים וצמיחה גלובלית, כדי לסייע ליותר עסקים וחברות להתמודד עם אתגרי העולם החדש בעקבות COVID-19", הוסיף.

"הצמיחה המהירה של אטרה ליותר מ-6,000 לקוחות ב-75 מדינות מעידה על הגישה החדשנית של החברה לניהול ה-IT במערכת מרוחקת ועל דרישה חזקה מצד השוק בעולם החדש", אמר רוי ליאו מהקרן האמריקאית K1. "אנו שמחים לשתף פעולה עם אטרה מכיוון שהיא ממשיכה לשנות את פני תעשיית ה-IT. ככל שהפלטפורמה תתרחב, היא תביא ליעילות גבוהה יותר בעלויות וזמן עבור אנשי IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים