ניו ג'רזי נגד מיקרוסופט: מערכת קביעת תורי ההתחסנות לקורונה כשלה

מאז שהושקה במדינה, מערכת הרישום אונליין להתחסנות נגד קורנה - המופעלת על ידי מיקרוסופט - לא עבדה כראוי ● לאורך חמישה שבועות, כך על פי גורמים רשמיים, היא חוותה קריסות ובעיות שונות שפגעו בתקינות הליך חיסון התושבים במדינה מוכת הקורונה

מאשימה את מיקרוסופט בכשל מערכת הזמנת התורים. מדינת ניו ג'רזי. צילום אילוסטרציה: BigStock
מערכת כושלת לקביעת תורים? מיקרוסופט. צילום: BigStock

מערכת כושלת לקביעת תורים? מיקרוסופט. צילום: BigStock

הקורונה הכתה קשות במדינת ניו ג'רזי שבארה"ב. התפרצות הנגיף גבתה עד היום יותר מ-20,000 קורבנות שמתו מקורונה במדינה. חיסונים נגד קורונה נתפשים, כמו בכל העולם גם בניו ג'רזי, כאמצעי להיפטר מהמגיפה הקשה. אלא שפלטפורמת ניהול התורים לחיסונים נגד קורונה שהוטמעה בניו ג'רזי, ושמקורה בחברת מיקרוסופט (Microsoft), היא ככל הנראה לא המנגנון שיצליח להביא את התושבים להתחסן באופן מסודר ומקיף. המערכת, שהושקה בתחילת ינואר השנה, פשוט לא עושה את עבודתה באופן מוצלח. וזאת בלשון המעטה.

מאז שהושק ב-5 בינואר, היישום של הענקית מרדמונד כשל אינספור פעמים, כך לטענת מומחים שעובדים עם המדינה – הוא פשוט לא היה זמין לפרקי זמן שנמשכו ימים בכל פעם, מחק לבדו פגישות שכבר נקבעו או הזמין פעמיים תורים לפונים, וחווה עוד תקלות שונות ומשונות, שדווחו על ידי המשתמשים המתוסכלים. גורמים רשמיים בניו ג'רזי טוענים כעת כי הם חוששים שהשירות של מיקרוסופט לעולם לא יפעל במלואו כפי שהוא אמור לעבוד.

על פי דיווח ב-The Register, נציבת הבריאות של ניו ג'רזי, ג'ודי פרשיצ'לי, אמרה בשבוע שעבר (ד') כי למערכת התורים של המדינה "היו בעיות". בסוף ינואר ספג המושל, פיל מרפי, ביקורות קשות בגלל מנגנון הרישום הכושל. הוא הגיב ואמר להגנת המערכת: "זכרו שאנחנו בונים את המטוס כאן בזמן שאנחנו מטיסים אותו". המושל המשיך ואמר כי "זו עשויה להיות ההתחייבות הלוגיסטית המורכבת ביותר – פרט ליציאה למלחמה – בהיסטוריה של ארצות הברית".

"אנו עובדים עם מדינת ניו ג'רזי בכדי להעביר חיסונים במהירות, בבטחה וביעילות ככל האפשר, וזה כולל טיפול בכמה בעיות טכניות", אמר דובר מיקרוסופט לבלומברג, אשר דיווח לראשונה על כשלי ה-IT של המנגנון מבית ענקית התוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים