מינויים בכירים בהייקון מערכות

אלון בר שני מונה ליו"ר הדירקטוריון ● סיימון לואיס מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק

אלון בר שני, יו"ר דירקטוריון הייקון מערכות. צילום: באדיבות הייקון

חברת הייקון מערכות, שהשלימה בחודש דצמבר האחרון הנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל-אביב, הודיעה על מינויו של אלון אלון בר שני, מנכ"ל HP-אינדיגו מאז 2004 ועד אשתקד, ליו"ר דירקטוריון החברה. בר שני יחליף בתפקידו את עמיחי שטימברג, שמסיים כמתוכנן את תפקידו.

בתפקידו האחרון הוביל בר שני את אסטרטגיית הצמיחה של HP-אינדיגו, כאשר בניהולו חצתה החברה את רף ההכנסות של מיליארד דולר. לפני מינויו כמנכ״ל ב-2004, ניהל את פעילותה העסקית של HP-אינדיגו באזור EMEA, הוביל את ההפצה הגלובלית של החברה, ואף כיהן קודם לכן כסמנכ"ל הכספים באינדיגו בעת רכישתה על ידי HP. בר שני היה גם דמות מפתח מאחורי Dscoop, קבוצת המשתמשים של אינדיגו, והוא ידוע ומוערך על ידי מנהלים בכירים בתעשיית הדפוס העולמית.

בר שני יצטרף לדירקטוריון של הייקון מערכות המורכב מבני לנדא – מייסד לנדא דיג'יטל פרינטינג וחברות נוספות בקבוצת לנדא, ומייסד חברת אינדיגו, שנמכרה ל-HP; פיונה דרמון – שותפה כללית בקרן הון הסיכון JVP; עדינה שור, לשעבר מנכ"ליתObjet , Scodix ו-CellGuide; וגיורא ביטן, לשעבר סמנכ"ל הכספים ב- ECI, סאיטקס (Scitex) ושותף בכיר בכמה קרנות הון סיכון.

במקביל, הודיעה הייקון על מינויו של סיימון לואיס לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה. לואיס הינו דמות ידועה בתעשיית הדפוס העולמית, אשר החל את דרכו לפני 27 שנים בסאיטקס ובילה את מרבית הקריירה שלו בהובלת טרנספורמציות של תעשיות אנלוגיות לדיגיטליות. ב-14 השנים האחרונות עמד לואיס בראש מערך השיווק האסטרטגי של HP-אינדיגו ובשנים האחרונות שימש כמנהל הפעילות העסקית במרכז ומזרח אירופה, במזרח התיכון ובאפריקה.

סיימון לואיס, סמנכ"ל השיווק, הייקון מערכות. צילום: רועי מזרחי

סיימון לואיס, סמנכ"ל השיווק, הייקון מערכות. צילום: רועי מזרחי

לדברי בר שני, "אני מצפה להצטרף לדירקטוריון הייקון ולקחת חלק בטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברת תעשיית האריזות והדפוס. הייקון הינה חלוצה בתחום הדיגיטציה של תהליך ייצור האריזות, שהחל לאחר אימוץ ההדפסה הדיגיטלית ההולכת וגוברת. אני עוקב אחרי החברה מזה זמן רב, ושמח על ההזדמנות לתמוך בצוות הניהולי כדי להבטיח את הצלחת לקוחות החברה, אשר יהוו מניע מרכזי בהמשך צמיחתה".

שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות, הוסיף: "ברצוננו להביע את הערכתנו לעמיחי שטימברג על תמיכתו הרבה במהלך החודשים האחרונים, ותרומתו להצלחת הנפקת החברה בבורסת ת"א. אני גאה ושמח על הצטרפותו של אלון בר שני למסע שעוברת הייקון מערכות כחלק ממהפכת הטרנספורמציה הדיגיטלית בתעשיית האריזות. המומחיות והמוניטין, לצד הישגיו הרבים של בר שני בתעשייה ומקצועיותו, יועילו מאוד ביישום האסטרטגיה העסקית שלנו. בנוסף, אני שמח ומברך על הצטרפותו של סיימון לואיס כמי שיוביל את האסטרטגיה השיווקית של החברה בשנים הקרובות".

נמרודי מסכם, כי "אנו נכנסים לשנה החדשה עם צוות מצוין, עם התמחות וניסיון רב בתעשייה. עובדה זו ממצבת היטב את הייקון מערכות לתהליך של צמיחה ויכולת ממשית להוביל את השינוי מתהליכים אנלוגיים לתהליכים דיגיטליים על מנת לשפר את סך היעילות בשרשרת האספקה בתהליכי ייצור אריזות ומארזי תצוגה בשוק קרטון הקשיח והקרטון הגלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים