NessPRO תפיץ בישראל את Percona, המתמחה בתחום מסדי הנתונים בקוד פתוח

פרקונה מספקת תמיכה במסדי נתונים בקוד פתוח, שירותים מנוהלים, שירותים מקצועיים ותוכנה, המסייעים ליצור ולנטר ארכיטקטורת מסד נתונים מיטבית העונה לצורכי הלקוח

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה כי חתמה על הסכם עם פרקונה (Percona) לשמש כשותפתה הראשית בישראל.  Percona היא חברת תוכנה ושירותים מארה"ב בתחום מסדי נתונים בקוד פתוח, ובהם MySQL, MongoDB, MariaDB ו-PostgreSQL.

פרקונה מספקת תמיכה במסדי נתונים בקוד פתוח, שירותים מנוהלים, שירותים מקצועיים ותוכנה. החברה מציעה גירסאות משלה למסדי הנתונים הפופולריים ביותר בשוק בקוד פתוח, כולל Percona Server for MySQL ו-Percona Server for MongoDB. זאת, נוסף על אספקת תוכנה וכלים בקוד פתוח, המסייעים ליצור ולנטר ארכיטקטורת מסד נתונים מיטבית העונה לצורכי הלקוח.

פרקונה משתפת פעולה עם AWS עם גוגל (Google) ועם Azure של מיקרוסופט (Microsoft) כדי לספק את סביבות מסדי הנתונים המיטביות ללקוחות הרוצים לעבור לענן, לצד תמיכה לפי גישת אמנת שירות, וכן מציעה ייעוץ, שירותים מנוהלים ופתרונות תוכנה.

פרקונה מסייעת לחברות למקסם את ביצועי היישומים, תוך ROI גבוה והשגת רמות גבוהות של ביצועים, ללא קשר לארכיטקטורה שלפיה בנוי מסד הנתונים ובין אם הוא באתר הלקוח או בענן.

שירות התמיכה החברה מספק תמיכה מקיפה עם זמן תגובה של 30 דקות בלבד. השירות מספק ניטור ותמיכה פרואקטיביים במסדי הנתונים לאורך כל שעות היממה, שינויים במסדי הנתונים במידת הצורך, ניטור המערכת ואבטחת הנתונים. אמנת השירות נועדה להבטיח עמידה ביעדים העסקיים. כמו כן, מספק השירות ניתוח של שורשי הבעיות (RCA) כדי להבטיח פתרון מהיר של בעיות ולמנוע את התרחשותן מחדש.

לפרקונה רשת גלובלית של מומחים, והיא מסייעת ליותר מ-3,000 לקוחות, בהם סיסקו, אדובי, אינטל ונטפליקס, להפיק את המירב ממסדי הנתונים שלהם בקוד פתוח. החברה כבר תומכת בלקוחות בולטים בישראל, כגון בנק לאומי, טאבולה ועוד. .

"ההסכם של פרקונה עם NessPRO הוא בשורה חשובה לקהיליית ה-IT בישראל. השירות של פרקונה מאפשר לשמור על ביצועי שיא של מסד הנתונים ומאפשר לצוותים הטכניים להתמקד בנושאים הקשורים לעסקי הליבה של ארגוניהם", אמר אלי עלפי, מנהל נתונים וחדשנות ב-NessPRO. "כיום, מסדי נתונים בקוד פתוח הינם מורכבים ביותר, עם עומסי עבודה גדולים, ותחזוקתם דורשת ידע ונסיון רבים. מומחי פרקונה מספקים את השירות הטוב ביותר להבטחת פעילותם המיטבית של מסדי הנתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים