הסטארט-אפ הישראלי קלאוד-אסנס נמכר לקונטראסט סקיוריטי האמריקנית

אקזיט שני בתוך שנה של רם יוניש, אחד ממקימי החברה, שהוקמה לפני כמה חודשים בלבד ● קלאוד-אסנס מפתחת פתרון לאבטחת יישומים הפועלים בסביבת Cloud Native באמצעות בדיקות אבטחה כחלק מתהליך הפיתוח ● הרוכשת תקים מרכז פיתוח של בישראל, אשר יתמקד בטכנולוגיית אבטחת יישומים בסביבת Cloud Native

מייסדי קלאוד-אסנס. משמאל למעלה, בכיוון השעון: טל  מלמד (חי בירושלים), איתי רוזנמן (חי בפירנצה) ורם יוניש (חי בתל-אביב). צילום: יח"צ

חברת קונטראסט סקיוריטי (Contrast Security) האמריקנית, המתמחה בפיתוח פתרונות לבדיקת אבטחת יישומים, הודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית קלאוד-אסנס (CloudEssence) והשקעה בהקמת מרכז פיתוח בישראל, אשר יתמקד בטכנולוגיית אבטחת יישומים בסביבת Cloud Native. סכום הרכישה לא נמסר, אך מוערך בתעשייה בכמה מיליוני דולר.

קלאוד-אסנס מפתחת פתרון לאבטחת יישומים הפועלים בסביבת Cloud Native באמצעות בדיקות אבטחה כחלק מתהליך הפיתוח (DevOps). הטכנולוגיה הייחודית של החברה מאפשרת למפתחים לכתוב ולשחרר קוד מאובטח בצורה פשוטה ומהירה. ייחודיות זו באה לידי ביטוי ביכולת לבצע בדיקות סטטיות (SAST) ודינמיות (DAST) בצורה אוטונומית ואוטומטית מלאה ולקבל תוצאות מדויקות בתוך דקות ספורות בלבד ללא צורך בהתקנה מורכבת.

קלאוד-אסנס הוקמה לפני כמה חודשים על ידי שלושה מייסדים: רם יוניש, לשעבר מנכ"ל וממייסדי סימפליפיי (Cymplify), שנמכרה לפני כשנה לצ'ק פוינט; טל מלמד, מומחה אבטחת יישומים בעל שם עולמי, ואיתי רוזנמן, מנהל פיתוח עתיר ניסיון למערכות סייבר חדשניות בסביבת ענן, לשעבר מנהל הפיתוח בישראל של פתרון האבטחה בענן של סיסקו (לשעבר CloudLock).

מרכז הפיתוח והחדשנות שיוקם בישראל ימוקם בלב ההייטק של תל אביב ויפעל תחת השם Contrast Security Israel. החברה צפויה לגייס בשנה הקרובה כ-15אנשי פיתוח ואבטחת סייבר. את הפעילות בישראל יוביל יוניש, אשר ישמש כסגן נשיא לתחום Cloud-Native בקונטראסט ומנהל הפעילות בישראל. מלמד ישמש כדירקטור בכיר למחקר Cloud-Native ויוביל את צד המוצר ורוזנמן ישמש כדירקטור בכיר להנדסת Cloud-Native ויוביל את כל פעילויות הפיתוח בישראל.

אלן פ. ניומן, נשיא, יו"ר ומנכ"ל קונטראסט סקיוריטי. צילום: יח"צ

אלן פ. ניומן, נשיא, יו"ר ומנכ"ל קונטראסט סקיוריטי. צילום: יח"צ

לדברי אלן פ. ניומן, נשיא, יו"ר ומנכ"ל קונטראסט סקיוריטי, "הרכישה של קלאוד-אסנס והקמת מרכז הפיתוח והחדשנות בישראל יסייעו להאיץ את המיקוד שלנו בהגנה על סביבות פיתוח תוכנה מודרניות, ובכלל זה Cloud-Native. השקת מרכז החדשנות לתחום אבטחת Cloud-Native מאפשרת לנו לשמור על המובילות שלנו בתחום אבטחת יישומים על ידי הגנה על יישומי Cloud-Native מבלי להפריע לתהליכי העבודה של המפתחים".

קצב האימוץ של סביבות Cloud Native הולך וגדל ומהווה הזדמנות משמעותית בשוק. חברת המחקר פורסטר צופה כי בתוך שנה 30% מן המפתחים ישתמשו בקונטיינרים בענן ו-25% ישתמשו במיחשוב Serverless.

לדברי יוניש, "אנו נרגשים על ההחלטה של קונטראסט סקיוריטי להשקיע בטכנולוגיה של קלאוד-אסנס ולהקים את מרכז הפיתוח והחדשנות של קונטראסט סקיוריטי בישראל. במיוחד בעת הזאת, ההחלטה להשקיע בישראל לטווח הארוך ולפתוח משרד פיזי מבטאת את האמון הרב של קונטראסט בהון האנושי הקיים כאן והאופטימיות של התחלת חזרה לשגרה".

קונטראסט סקיוריטי עוסקת בתחום אבטחת יישומים לסביבות מודרניות באמצעות שילוב יכולות של ניתוח קוד וטכנולוגיות למניעת התקפות ישירות בתוכנה. טכנולוגית האבטחה מוגנת הפטנט של החברה משבשת את הגישות המסורתיות של הגנה על יישומים באמצעות יכולות אבחון משולבות ומקיפות, המספקות הערכת בעיות אבטחה והגנה מתמשכת על כלל היישומים. בכך נמנע הצורך בסריקה משבשת, השקעה בתשתיות יקרות ומומחי אבטחה ברמה גבוהה. פלטפורמת אבטחת היישומים של החברה מאיצה מחזורי פיתוח תוכנה, משפרת את היעילות והעלות של אבטחת המידע ומאפשרת גידול של פעילות פיתוח, תוך כדי הגנה על יישומים מפני איומים ידועים ולא ידועים. מטה החברה ממוקם בקליפורניה, היא מעסיקה כ-300 עובדים ומרבית הכנסותיה מגיעות מחברות Fortune 500.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים