רבעון טוב לפייבר: זינוק בהכנסות, צניחה בהפסד

הזינוק בעולם הגיימינג במובייל בזמן הקורונה סייע לצמיחה של 94% בהכנסות ולצלילה של 51% הפסד הנקי שלה

זיו אלול, מנכ"ל פייבר. צילום: יח"צ

פייבר (Fyber), שמפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות וידיאו במובייל, השיגה ברבעון השלישי של השנה תוצאות טובות, עם עלייה תלולה בהכנסות לצד ירידה תלולה בהפסד הנקי – כך עולה מהדו"חות שהיא פרסמה היום (ה').

משבר הקורונה, שמאלץ אותנו להישאר יותר בבית, הביא לעלייה בעולם המשחקים במובייל. פייבר ממקדת באחרונה את הפעילות שלה בעולם זה. על פי פרסומיה, היא מגיעה ליותר ממיליארד משתמשים ייחודיים בחודש ב-180 מדינות – בכל העולמות שבהם היא פועלת. מנכ"ל החברה הוא זיו אלול, שמונה לתפקיד לאחר שהיא רכשה את אינראקטיב שלו לפני כשנתיים בסכום של 86 מיליון דולר. המשרדים שלה ממוקמים בפתח תקווה, ניו-יורק, סן פרנסיסקו, ברלין, לונדון, סיאול וביג'יינג.

התוצאות שפרסמה החברה מראות על זינוק של 63.2% בהוצאות ל-55.6 מיליון יורו וצמיחה של 94% בהכנסות ל-55.5 מיליון. ההפסד הנקי הרבעוני צלל ב-51% לארבעה מיליון יורו וההפסד למניה נחתך ב-50% לסנט אחד.

בסעיפים הגולמיים, ההוצאות האמירו ב-96% ל-48.3 מיליון יורו, הרווח זינק ב-81.6% ל-7.3 מיליון והרווח השולי עמד על 13.05%. בסעיפי התפעול, ההוצאות קטנו ב-7.1% ל-8.8 מיליון יורו וההפסד צנח ב-72% ועמד על 1.5 מיליון.

במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה זינקו ההוצאות ב-34.2% ל-130 מיליון יורו וההכנסות האמירו ב-46% ל-121 מיליון. ההפסד התפעולי צנח ב-34.5% ל-9.2 מיליון יורו וזה הנקי – ב-64% ל-16.8 מיליון.

אלול אמר לאחר פרסום התוצאות כי "המומנטום שאנחנו רושמים השנה הוא עדות להצלחה של הצוותים שלנו בכל העולם, גם בתקופה המאתגרת הזאת. החלטנו להתמקד בפרסום במשחקים במובייל, תוך הבנה של מגמת הצמיחה בה והיותו ה-שוק של משחקי העתיד. צמיחת שוק המובייל גיימינג צברה תאוצה והמספרים שלנו מדברים בעד עצמם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים