ITway מקבוצת נס תשווק את מוצרי פילאוס בארץ ובעולם

הסטארט-אפ מציע ללקוחות מוצר שיפחית את עלויות הענן החודשיות שלהם בכ-40%-25%

תשווק את מוצרי פילאוס בארץ ובעולם. ITway מקבוצת נס
פילאוס

פילאוס

חברת ITWay, מקבוצת נס (Ness) תשווק בארץ ובעולם את הסטארט-אפ פילאוס (Pileus), שפיתח מערכת העוזרת לחברות לנהל ולחסוך את העלויות החודשיות שלהן בענן.

ITWay היא חברה גלובלית לפתרונות מבוססי ענן, המציעה שירותי הגנת סייבר, האצה של טרפיק אינטרנטי וניטור יישומים עבור עסקים עם פעילות דיגיטלית, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. לדבריה, החברה פועלת לשיפור אתרי האינטרנט וחוויות המשתמש אותן מעניקים לקוחותיה ברחבי העולם, במטרה לאפשר להם לספק תוכן בדרך קלה, מהירה ומאובטחת ולהבטיח 100% זמינות של פעילות Online business.

פילאוס נוסדה בשנת 2019 על-ידי רוני קרפ וגבריאל גולדמן. המערכת של פילאוס תומכת בשלושת העננים הגדולים, AWS, Azure, GCP ומספקת שני פתרונות: הפתרון הראשון מיועד ללקוחות קצה, ומאפשר להם לנהל ולחסוך את העלויות בענן, ואילו הפתרון השני מיועד לריסלרים (MSP) של הענן, ומאפשר להם לנהל את הלקוחות ולהגדיל רווחיות בצורה משמעותית.

יחד ITWay ופילאוס יציע מענה לאתגר הולך וגובר בחברות וארגונים רבים המנהלים פעילויות שונות בענן, והוא מעקב אחר ההוצאות החודשיות הנוגעות לשירותי ענן, אותם הם צורכים ללא בקרה או תחזית עלויות. ברוב הארגונים, יש יותר מצוות או מחלקה אחת שלהם צורך בשירותי ענן, בהם צוותי פיתוח, צוותי QA, צוותי תשתיות ועוד, אשר רוכשים שירותים וקיבולת לפי הצורך שלהם. ככל שהחברה מגדילה תעבורה באתר, מפתחת עוד שירותים ומגדילה את מספר הלקוחות, הצורך בשירותי ענן נוספים גובר וההוצאות החודשיות של החברה גדלות ולא פעם ללא בקרה.

הוזלה ואופטימיזציה של שירותי הענן

המערכת של פילאוס, אשר תוצע ללקוחות ITWay בארץ ובעולם, תלמד את חשבון ההוצאות החודשי של החברה, תאחד בין כל הצוותים המשתמשים בשירותי ענן ותבצע אופטימיזציה של השירותים. לאחר מכן, תנתח המערכת עשרות אפשרויות לחיסכון בעלויות ותספק המלצות כיצד לייעל עלויות מחשוב, מסד נתונים, רשת ועוד, עם צעדים נהירים ופשוטים לביצוע. כפועל יוצא מכך, המערכת תוביל לחיסכון חודשי של כ-25%-40% בעלויות ענן. המערכת ידידותית מאוד למשתמש ומתעדכנת באופן יומיומי.

לדברי דוד ביסמוט, מנכ"ל ITWay, "זיהינו בקרב לקוחותינו אשר עיקר פועלם בענן, כי ככל שצריכת שירותי הענן עולה, קיים קושי לקבל תמונת מצב מלאה של היקף ההוצאות החודשיות. הפתרון של פילאוס מאפשר לקבל נראות מלאה על כלל שירותי הענן, ולייעל באופן דרמטי את היקף ההוצאה החודשית עבור אותם השירותים. זהו שירות שאנו שמחים שיש ביכולתנו להציע ללקוחותינו בארץ ובעולם, והוא מצטרף למגוון שירותים ופתרונות שאנו מעניקים לעולמות CDN, והאבטחה בענן".

רוני קרפ, ממייסדי פילאוס, אמר: "המוצר שלנו כבר יושם בהצלחה אצל חברות גדולות וסטארט-אפים. אין ספק ששיתוף הפעולה עם ITWay הוא אסטרטגי עבורנו ויאפשר לנו להגיע לקהל גדול מאוד של לקוחות. המערכת שלנו היא למעשה הדור השני של Cloud post management ולצד ויזאביליות, יש לה ערך מוסף משמעותי של הוזלה ניכרת בעלויות ענן, כך שנוכל לסייע לחברות וארגונים לחסוך זמן וכסף באופן מיידי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלעד

    פילאוס חברה מדהימה ומקצוענית. כיף לשמוע על ההצלחות שלכם! שאפו ענק!

אירועים קרובים