בזק בינלאומי מתריעה על ירידת ערך של כ-300 מיליון שקלים

זאת, בעקבות הדרישה של משרד התקשורת מספקיות האינטרנט להפסיק חיוב מנויים שרשומים ביותר מחברה אחת ● בבזק מציינים כי מדובר בהערכה בלבד וכי ירידת הערך עשויה בסופו של דבר להיות שונה

סכסוך עבודה בבזק בינלאומי

בזק הודיעה לבורסה שלשום (ו') כי הערך של החברה הבת בזק בינלאומי עלול לרדת ב-200 עד 300 מיליון שקלים. זאת, על רקע הפעילות של משרד התקשורת לחסל את התופעה שבה צרכנים רבים רשומים בשניים או יותר ספקי אינטרנט ומשלמים לכל אחד מהם בזמן שהן משתמשים בספק אחד בלבד.

ב-10 בספטמבר העביר המשרד הודעה לספקי הגלישה שלפיה "עליכם לפעול וליידע על הפסקת חיוב מנויים שלא עושים שימוש בשירותים אלה, בטרם ישקול המשרד לקבוע הוראות מחויבות בעניין, במידה שפעולות יזומות של המפעילים לא תבאנה לצמצום משמעותי שך התופעה".

למרות זאת, בזק מבהירה שסכום ירידת הערך שצוין הוא הערכה בלבד, שכן מעריך שווי חיצוני צריך לבצע בדיקה לעומק כדי לקבוע את שווי הערך האמיתי, והוא עשוי להיות שונה מהותית מההערכות הנוכחיות של החברה. עוד מציינים בבזק כי "ירידת הערך, ככל שתהיה, תבוא לידי ביטוי בדו"חות הכספיים של החברה לרבעון השלישי של השנה".

בתוך כך, בזק בינלאומי עדכנה את התחזיות השנתיות שלה כלפי מעלה: היא צופה שהרווח השנתי שלה יעמוד ב-2020 על 1.05 מיליארד שקלים, לעומת תחזית קודמת ל-900 מיליון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זיו

    גונבים כל כך הרבה??? או שהם פשוט משקרים...

אירועים קרובים