יחד עם החברות: משרדי היח"צ של ההיי-טק הישראלי בדרך לאמירויות

ההתקרבות העסקית אל איחוד האמירויות מצד חברות היי-טק רבות מייצרת גם שיתופי פעולה מסקרנים של חברות יח"צ ישראליות וכאלו הפועלות באמירויות, בדובאי ובאזור

מי יעשה את יחסי הציבור? אילוסטרציה: BigStock

הסכמי הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות, והחברות הישראליות הרבות שפונות לשם כדי לבדוק הזדמנויות עסקיות, הולידו את הצורך גם בליווי תקשורתי וביחסי ציבור משותפים, בין משרדי היח"צ הישראלים לבין עמיתיהם האמירתיים. במהלך התקופה אחרונה, שלושה משרדי יחסי ציבור, מהגדולים בתחום ההיי-טק והטכנולוגיה בישראל, הודיעו כי חתמו על הסכמי שת"פ עם משרדים מקבילים מדובאי והאמירויות. משרדים אלו מייצגים חברות הייטק ו-IT ישראליות, שפועלות בשוק הבינלאומי ונדרשות לפעילות PR באותם שווקים. הפעילות היא מול המדיה המקומית, קמפיינים, קשרים ועוד.

המשרדים שדיווחו עד כה על השת"פ

משרד רימון-כהן ושות' חתם על הסכם עם משרד יחסי הציבור NettResults הפועל בדובאי ובאזור. על פי ההסכם בין שתי החברות, תשמש מחלקת ההיי-טק הוותיקה של רימון-כהן כצוות הישראלי של NettResults.

מימין: מיכל זילבר ועידית רוזנברג, מנהלות מחלקת ההיי-טק במשרד רימון-כהן. צילום: ישראל הררי

מימין: מיכל זילבר ועידית רוזנברג, מנהלות מחלקת ההיי-טק במשרד רימון-כהן. צילום: ישראל הררי

NettResults היא חברה בינלאומית ותיקה לייעוץ תקשורתי, שיש לה משרדים בדובאי, אבו דאבי, ומדינות אחרות בעולם. "הלקוחות של רימון-כהן פעילים בכל העולם, ומייד עם חתימת ההסכם ההיסטורי הבנו שלחברות היי-טק וטכנולוגיה ישראליות יהיה צורך בסיוע גם בתחום ה-PR, והדרך הטובה ביותר היא כמובן לעשות זאת עם שותף בינלאומי"' אמרו עידית רוזנברג ומיכל זילבר, שותפות ברימון כהן ומנהלות מחלק, ההיי-טק שלה.

נחום דוניצה, הבעלים של דוניצה תקשורת. צילום: רוני פרל

נחום דוניצה, הבעלים של דוניצה תקשורת. צילום: רוני פרל

משרד יחסי הציבור הוותיק דוניצה תקשורת, בבעלות נחום דוניצה, חתם על הסכם שת"פ עם משרד Iris Public Relations, הממוקם בדובאי. החברה מספקת שירותי מדיה ודיגיטל לכל אזור האמירויות, המזרח התיכון ומדינות צפון אפריקה, והתמחותה היא בין היתר בטכנולוגיה. נחום דוניצה אומר כי ההסכם עם המשרד נחתם עם ליסה ג'ורג',

דירקטורית במשרד של דובאי. "יש לנו היכרות רבת שנים מטיפול משותף, כל אחד בטריטוריה שלו, בחברת אפסון (Epson), כך שהמהלך היה די קל עבור שני הצדדים", אמר דוניצה.

ליז רוזנבלט, מנכ"לית ובעלי שחר תקשורת שיווקית. צילום: יח"צ

ליז רוזנבלט, מנכ"לית ובעלי שחר תקשורת שיווקית. צילום: יח"צ

משרד נוסף שחתם על הסכם עם מקבילו באיחוד, הוא שחר תקשורת שיווקית בבעלותה של ליז רוזנבלט. המשרד הודיע כי חתם על הסכם שת"פ עם משרד Procre8 בדובאי והאזור. "מדובר בסוכנות יחסי ציבור B2B שמתמחית ב-IT, הממקומת בדובאי ונותנת שירותים לכל האזור, עם 16 שנות וותק", אמרה רוזנבלט, מנכ"לית שחר תקשורת. החברה מייצגת חברות שפועלות גם בישראל, כגון אריבה, Veeam ועוד. "ההסכם יאפשר להעניק שירותי ניהול קמפיינים תקשורתיים לחברות הייטק בדובאי ובישראל, הכוללים יחסי ציבור, ניו-מדיה וניהול משברים", אמרה רוזנבלט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים