גלאסבוקס הישראלית רוכשת את סשנקאם בעשרות מיליוני דולרים

תחומי העיסוק של שתי החברות משלימים זה את זה: גלאסבוקס פיתחה פלטפורמת אנליטיקה לאופטימיזציה של חוויות משתמש ביישומי רשת ואפליקציות, וסשנקאם מתמחה בניטור חוויית משתמש דיגיטלית

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס. צילום: יעל הרמן

גלאסובקס הישראלית, שיושבת בלונדון, רוכשת חברה בריטית מתחרה – את סשנקאם (SessionCam), כך מסרו שתי החברות היום (ה') אחר הצהרים. החברות אמנם לא פרסמו את סכום הרכישה, אולם על פי הערכות מבוססות, הוא מגיע לעשרות מיליוני דולרים.

מדובר ברכישה טבעית, שכן תחומי העיסוק של שתי החברות משלימים זה את זה: גלאסבוקס פיתחה פלטפורמת אנליטיקה לאופטימיזציה של חוויות משתמש ביישומי רשת ואפליקציות, וסשנקאם מתמחה בניטור חוויית משתמש דיגיטלית. בחברה הממוזגת אומרים כי היא תספק נראות מלאה של כל האינטראקציות של הלקוח בכל הפלטפורמות הדיגיטליות – מהלך שלדבריה יאפשר לחברות לספק שירות איכותי יותר ללקוחותיהם.

גלאסבוקס נוסדה ב-2010 על ידי ירון גואטה, חנן בלומשטיין ויואב שרייבר, וכמנכ"ל החברה משמש ירון מורגנשטרן. המטה שלה נמצא, כאמור, בלונדון, ויש לה סניפים בתל אביב ובניו-יורק. הטכנולוגיה של גלאסבוקס מאפשרת לארגונים לשחזר באופן מלא כל מסע לקוח דיגיטלי המתרחש על גבי היישומים שלהם, ולזהות מגמות ודפוסים חשובים, על מנת למטב את חוויית המשתמש. הפתרון שלה לוכד נתונים גם על גבי השרת וגם בצד הלקוח. 100 עובדי סשנקאם יצטרפו אליה, והחברה הממוזגת תשרת יותר מ-300 לקוחות ברחבי העולם, לרבות ששת הבנקים הגדולים בתבל, סינגפור אירליינס וסופרדריי.

"לנתח ולפענח את כל הקשר הדיגיטלי עם הלקוחות"

מורגנשטרן אמר כי "רכישת סשנקאם מאפשרת ללקוחות שלנו לנתח ולפענח את כל הקשר הדיגיטלי שלהם עם לקוחותיהם. מצאנו בסשנקאם שותפים מלאים, ויחד נצעיד את החברה ונשפר את חוויית המשתמש למיליונים רבים ברחבי העולם".

הוא הוסיף כי במיוחד בזמנים הקשים האלה, תנועת הגולשים הדיגיטלית נמצאת בעלייה, וחברות מתמקדות בדרכים לתקשר עם לקוחות חדשים וקיימים באופן דיגיטלי. "הקורונה הביאה לקפיצה משמעותית בפעילות הדיגיטלית בעולם והטכנולוגיה שלנו מסייעת לחברות המתוחכמות ביותר בעולם למפות, לשמר ולהגדיל את הנכסים הדיגיטליים שלהן", ציין.

"גלאסבוקס נמצאת בחוד החנית של התעשייה, במיוחד בעת הזו, של עלייה משמעותית בשימוש בדיגיטל", אמר קווין גודינגס, מנכ"ל סשנקאם. "הרכישה תביא לאספקת ערך עסקי רב ללקוחות שתי החברות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים