נספרסו ישראל שדרגה את הטלפוניה לתשתיות פרטנר – יחד עם Wake UP

במסגרת הפרויקט נעזרה השלוחה הישראלית של ענקית הקפה בשירותיה של Wake UP תקשורת כדי לעבור לרשת הטלפוניה והסיבים של פרטנר ● היקף הפרויקט: 1.5 מיליון שקלים

סייעה לנספרסו ישראל בפרויקט. Wake UP תקשורת

בשיתוף Wake UP תקשורת.

נספרסו ישראל סיימה באחרונה פרויקט בן חמישה חודשים לשיפור תשתיות הטלפוניה שלה ולמעבר לרשת הטלפוניה והסיבים של פרטנר. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף מעריכים אותו ב-1.5 מיליון שקלים.

במסגרת תהליך שיפור התשתיות הטלפוניות נעזרה השלוחה הישראלית של חברת הקפה העולמית בשירותיה של Wake UP תקשורת, שמבצעת סקירה אובייקטיבית של שירותים ומוצרים טכנולוגיים למטרות של בחינת התקשרויות בתחום המחשוב הארגוני. זאת, תוך התחשבות בצרכי התייעלות תפעולית והפחתת עלויות IT ארגוניות.

Wake UP ניהלה עבור נספרסו את תהליך הבחינה מקצה לקצה: מיפוי הוצאות מערך התקשוב וגיבוש של תוכנית התייעלות שתצביע על מקורות לחיסכון פוטנציאלי, תכנון תשתיות הטלפוניה כך שידעו לשמש תשתית שרידה למערך של מאות נציגים, בחינה של מספר אלטרנטיבות טכנולוגיות, ליווי בתהליך קבלת ההחלטות ויישום הפתרון כתשתיות הייצור של הארגון.

בתום שלב הבחינה, ובכפוף לאישור ושיתוף פעולה מלא מצד אנשי מערכות המידע בנספרסו, נבחר פתרון התקשורת על גבי רשת הסיבים והטלפוניה של פרטנר. במסגרת הפרויקט הוחלפו כלל תשתיות התקשורת שעליהן מושתתים המוקדים השונים של נספרסו, והוקם פתרון על גבי תשתית שרידה מקומית ורוחבית בשני אתרים גיאוגרפיים של נספרסו ובמקביל גם בשני מתגי הטלפוניה של פרטנר, שנמצאים במקומות שונים בישראל. הפתרון כלל אלפי טווחי מספור שונים, מספרים מקוצרים ונתבי שיחות רשתיים בענן, הטמעה של תשתיות תקשורת, ציוד קצה ואספקת שירותי תקשורת שוטפים לאתרי נספרסו. בחברה אומרים כי הוא יאפשר המשכיות עסקית ומתן שירות גם תחת מגבלות תנועה, על רקע משבר הקורונה.

"יישום התוכנית – ללא הפרעה לשירות"

מיקי היימן, מנמ"ר נספרסו ישראל, אמר כי "השירות הטלפוני שניתן ללקוחות שלנו עומד בסטנדרטיים השירותיים הגבוהים של נספרסו העולמית ולכן, כל שינוי טכנולוגי בשירות זה נעשה תוך כדי תכנון מדויק, ומבלי שהלקוח ירגיש בכך. מעבר לכך, הפרויקט הצריך עמידה בתקני PCI, אבטחת מידע BCP ושיתוף פעולה בין מספר רב של גורמים".

הוא הוסיף ש-"על מנת להצליח בפרויקט, נדרש ספק שייקח על עצמו לא רק התחייבות להוזלה משמעותית בעלויות, אלא גם אחד שיצליח לעמוד בסטנדרטיים הגבוהים של נספרסו. ב-Wake UP מצאנו צוות שהבין את המחויבות הזו ולקח על עצמו את התכנון, ההובלה, היישום והצגת התוצרים הרצויים בסוף התהליך. לאחר שבחנו מספר חלופות ובחרנו בפרטנר, הצלחנו ליישם את התוכנית ללא הפרעה לשירות הלקוחות ותוך עמידה מלאה ביעדים שהוגדרו לפרויקט".

נתי לרר, מנכ"ל משותף ב-Wake UP, מסר כי "האתגר הגדול בפרויקט היה איך לבצע את השינוי מבלי שהמעבר יורגש על ידי לקוחות החברה. שיתוף הפעולה הפורה בין מערכות המידע של נספרסו ישראל, מהנדסיה של פרטנר ונסטלה העולמית איפשר לנו לייצר תוכנית עבודה יצירתית, שהביאה לכך שהשינוי הוטמע בצורה חלקה ובזמן די קצר".

לדברי יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל חטיבת מכירות ועסקי בפרטנר, "המציאות החדשה מחייבת עסקים להתאים את עצמם למגבלות ולצרכים המשתנים של העובדים ושל הלקוחות. בחודשים האחרונים, פרטנר הטמיעה פתרונות מתקדמים לעבודה מרחוק, חיבור עסקים ומוקדים לתשתיות סיבים ו-LTE מתקדמות, וכן הטמיעה מרכזיות תקשורת וציוד שמאפשר ניהול ארגון, ספקים ולקוחות תחת כל מגבלה בארגונים עם מאות ואלפי עובדים ברחבי הארץ. כך ניתן להבטיח המשכיות עסקית באמצעות חיבור העובדים למערכות החברה מכל מקום, בשילוב תשתיות סיבים וסלולר מתקדמות עם גיבוי משולב ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים