סייבקאסט תפיץ בארץ את פתרונות נראות הרשת והסייבר של קיסייט

פתרונות אלו משמשים ארגוני אנטרפרייז להגנה על הרשת והאפליקציות הארגוניות מפני סיכוני אבטחת מידע, ומשמשים לשיפור של ביצועי הרשת ויציבותה

מימין לשמאל: דודי גולן, מנהל שותפים Network Application & Security, קיסייט ישראל; מאיר פרידמן, מנכ"ל סייבקאסט; גל אורן, דירקטור Network Application & Security בקיסייט ישראל. צילום: יח"צ

סייבקאסט (Cybcast) תפיץ את פתרונות קיסייט (Keysight Technologies) בישראל.

במסגרת ההסכם תפיץ סייבקאסט את פתרונות הרשת, אפליקציות ואבטחת מידע של קיסייט, הכוללים נראות רשת, בדיקות והגנת סייבר.

סייבקאסט תפעל להרחבת ולהעמקת הנוכחות של פתרונות קיסייט במגזר הארגוני, ובנוסף לשירותי ההפצה היא תספק גם שירותי ערך מוסף.

קיסייט הינה ספקית של פתרונות בדיקת ציוד רשת ואבטחת מידע, בדיקות רשת, נראות רשת והגנת סייבר. פתרונות אלו משמשים ארגוני אנטרפרייז להגנה על הרשת והאפליקציות הארגוניות מפני סיכוני אבטחת מידע, בתוך שיפור של ביצועי הרשת ויציבותה. פתרונות החברה מספקים מבט מקצה לקצה אל תוך הרשת הארגונית, ומיועדים לחזק את תשתיות הסייבר הארגוניות.

גל אורן, דירקטור Network Application & Security בקיסייט ישראל, ציין כי "אנו מרחיבים את התשתיות הדרושות להגדיל את היצע הפתרונות שלנו בשוק הישראלי, כדי לספק את הביקושים הגדלים מצד לקוחותינו. סייבקאסט מציגה ערך מוסף של שילוב יכולות בתקשורת ובסייבר, לצד היצע משלים, שיפעל בסינרגיה עם צוות ההנדסה, המכירות והשירות שלנו בישראל".

מאיר פרידמן, מנכ"ל סייבקאסט, אמר כי "במהלך השנים האחרונות ראינו כי אבטחת הסייבר מתגלה כאחת העדיפויות המובילות עבור לקוחות אנטרפרייז. בהתאם לכך, בנינו את יכולות הגנת הסייבר שלנו כדי לענות על צרכי הלקוחות והשותפים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים