ניהול השקעות בנדל"ן: אגורה גייסה שלושה מיליון שקלים

בין המשתתפים בסבב: מייסדי דאטורמה ומנכ"ל סטורדוט ● הכסף ישמש להמשך פיתוח הפלטפורמה של החברה ולהתרחבות בארצות הברית

מייסדי אגורה: מימין - ליאור דולינסקי, מנהל המוצר, בר מור, המנכ"ל, ונועם קאהן, מנהל הפיתוח. צילום: ירין טרנוס

הסטארט-אפ אגורה, שפיתח מערכת שמיועדת לניהול השקעות נדל"ן פרטיות, השלים באחרונה גיוס של שלושה מיליון שקלים – כך הודיעה החברה. הכסף ישמש את אגורה להמשך פיתוח הטכנולוגיה ולהרחבת הפעילות שלה בארצות הברית.

בין המשקיעים בסבב גיוס זה נמצאים רן שריג ואפי כהן, מייסדי דאטורמה, שרית פירון, מנהלת בקרן הון-הסיכון של Team8, דורון מאירסדורף, מנכ"ל סטורדוט, חנן מור מקבוצת מור ו-Fusion LA.

שוק השקעות הנדל"ן הפרטיות מגלגל סכומי עתק, אולם עדיין מתנהל בשיטות מיושנות של מסמכי אקסל ועבודה בלתי יעילה במיילים מבוזרים, המקשים על המעקב וקבלת ההחלטות. התוצאה היא שמשקיעים פרטיים רבים נותרים חסרי יכולת לעקוב ולנהל את הנכסים שלהם בדרך אופטימלית. באגורה אומרים כי המערכת שהם פיתחו מייעלת את ריכוז הנתונים, עושה אוטומציה לתהליכים ידניים, מבצעת חישובי עלויות, תשואה ומרכיבים נוספים, ומנגישה את כל הנתונים הן לחברות הניהול והן למשקיעים.

אגורה נוסדה על ידי בר מור, המשמש כמנכ"ל החברה, ליאור דולינסקי, מנהל המוצר, ונועם קאהן, מנהל הפיתוח. החברה מפעילה מרכז פיתוח בישראל ומשרדים בניו-יורק, ובין לקוחותיה הבולטים נמנים גולדמן אינווסטמנטס, זרוע ההשקעות של גולדמן זאקס, וקבוצת רילייה. אגורה השתתפה במחזור הראשון של האקסלרטור פרופטק זון, שמיועד לסטארט-אפים שמפתחים טכנולוגיות לעולם הנדל"ן, ומתקיים בשיתוף ענקית הנדל"ן JLL וקרן ריאליטי, ובתמיכת תוכנית ההזנק של AWS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים