נשים ומחשבים: עדי שינדורף, אופיסופט מקבוצת SQLink

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: עדי שינדורף, מנהלת מכירות בחברת אופיסופט מקבוצת SQLink

עדי שינדורף, מנהלת מכירות באופיסופט. צילום: מרינה ברייל

שם: עדי שינדורף.

תפקיד: מנהלת מכירות בחברת אופיסופט מקבוצת SQLink.

ותק בתפקיד: כחמש שנים.

תפקידים קודמים: עובדת באופיסופט כעשר שנים. התחלתי כרכזת גיוס בחברה, לאחר מכן קודמתי לר"צ גיוס וניהול לקוחות, וכיום כמנהלת מכירות שעוסקת גם בעולמות הפרויקטים והמוצרים.

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון בפסיכולוגיה ובמדעי ההתנהגות, תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני.

משפחה: נשואה לגלעד +2 (עמית ועומר).

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? מאז שאני זוכרת את עצמי, נמשכתי לעולם הטכנולוגי. למזלי הגעתי לחברה שמתמחה בעולמות הדטה וה-BI. עולמות אלו משלבים ידע טכני יחד עם מתן ערך ותובנות עסקיות אמיתיות ללקוח. בתפקיד שלי אני מסייעת ללקוחות שלי להפוך את המידע הארגוני שיש להם לכלי עבודה שמסייע להם לקבל החלטות נכונות יותר, ואפילו לייצר הזדמנויות עסקיות. אנחנו מפתחים למשל מערכות מותאמות לקוח שמשלבות AI, המסייעות לארגונים לעשות ממש מהפכות בניהול הדטה הארגונית שלהם, ומייצרים להם תובנות עסקיות ומערכות שליטה חכמות. כיום אנחנו מסייעים לחברות גדולות כמו שיבא, משרד הכלכלה ודואר ישראל. דבר זה גורם לי לסיפוק רב וגם לקום עם חיוך מזה 10 שנים, על אחת כמה וכמה בתקופה האחרונה, תקופת הקורונה, בה עסקנו בפרויקטים בנושאים קריטיים ומצילי חיים של ממש.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? העובדות מדברות בעד עצמן, לראייה עדיין בעולמנו אנו ישנו רוב ברור של גברים בעולמות הטכנולוגיה. מדובר למעשה על נורמות של שוויון מגדרי, שעדיין חקוקות עמוק גם בתרבות של ימינו. זה בא לידי ביטוי בכל המישורים: המישור האישי, הזוגי, המשפחתי, חברתי וכמובן תעסוקתי. עם זאת, אני חושבת ומאמינה שעלינו כנשים להרגיש בטוח במקומנו, להעז, לחשוב ולעשות תמיד את תפקידנו בצורה הרצינית והמקצועית ביותר שיש. נשים שמוכנות להתמקצע, להשקיע ולהיות מחויבות למקצוע, יכולות להצליח בתחום לפחות כמו הגברים. אני נחשפת לכך שיותר ויותר ארגונים פועלים למען קידום והעסקה של נשים, ולכן אני חושבת שהמצב הולך ומשתפר ככל שאנו רואים יותר נשים בתפקידים מרכזיים בפוליטיקה, בחינוך, בתעשייה ובכלל.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? אני באופן אישי לא חוויתי קיפוח על בסיס היותי אישה. יותר מכך, אצלנו בקבוצת SQLink יש רוב נשי בהנהלה. אני מאמינה שנשים חרוצות שאוהבות את מה שהן עושות יכולות להצליח מאוד. בסופו של דבר, גברים ונשים כאחד צריכים לדעת לנהל את הזמן בצורה מושכלת ולמצוא את האיזון הנכון בין המשפחה לעבודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים