נקסט אינשורנס הישראלית גייסה 250 מיליון דולר מקפיטל G

קפיטל G היא קרן הצמיחה העצמאית של אלפבית, החברה האם של גוגל, והיא בחרה להשקיע בחברת הביטוח הדיגיטלית הישראלית ששוויה מוערך ב-2.25 מיליארד דולר

ניסים טפירו, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, גיא גולדשטיין, המכהן כמנכ"ל, ואלון חורי, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: יח"צ

חברת נקסט אינשורנס (Next Insurance) הישראלית – המבטחת עסקים קטנים ועצמאים בארצות הברית – הודיעה אתמול (ד') כי גייסה מקפיטל G – קרן הצמיחה העצמאית של אלפבית (Alphabet), החברה האם של גוגל (Google) – סכום של 250 מיליון דולר. ההשקעה בנקסט אינשורנס נעשתה לפי הערכת שווי של 2.25 מיליארד דולר. עד כה, גייסה החברה הישראלית 631 מיליון דולר.

חברת הביטוח הדיגיטלית הישראלית הוקמה בשנת 2016, על ידי גיא גולדשטיין, המכהן כמנכ"ל, ניסים טפירו, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, ואלון חורי, סמנכ"ל הטכנולוגיות. זוהי החברה השנייה של היזמים, לאחר שב-2014 מכרו את חברת צ'ק (Check) שייסדו, ושעוסקת במעקב אחרי חשבונות בנק של המשתמשים, למפתחת התכניות הפיננסיות האמריקאית אינטואיט (Intuit) בעבור 360 מיליון דולר.

לנקסט אינשורנס 300 עובדים, מחציתם עובדים במטה החברה בכפר סבא. בקרוב תחל החברה בסבב גיוס עובדים נוסף, כש-100 מהעובדים החדשים יידרשו לפעילות בישראל.

לפי הודעתה לתקשורת, נקסט אינשורנס משקיעה בפיתוח סל מוצרים עבור עסקים קטנים, שהם מנוע הצמיחה הכלכלי המשמעותי במשק וזקוקים לפוליסות הבנויות לצרכיהם מבחינת כיסוי, עלות ונוחות. שנת 2020 היתה שנה קשה מאד עבור עסקים קטנים, בשל התפרצות הקורונה וההאטה הכלכלית שנבעה ממנה, לכן פעלה החברה מוקדם יותר השנה להורדת הפרמיות בשיעור של 20%, והייתה לחברת הביטוח הראשונה שעשתה זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים