UPS בישראל השלימה פרויקט רחב ליישום פתרונות נוטניקס

הפרויקט מוערך בכמיליון שקל ● שי גוטמן סמנכ"ל הטכנולוגיה והחדשנות של החברה: "הורדנו בחודש הראשון ב-50% את היקף השעות לניהול המערכת"

שי גוטמן, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות ב-UPS. צילום: סקופ מדיה

O.P.S.I, הזכיינית המורשה של חברת UPS העולמית בישראל – המספקת פתרונות שילוח לכל אורך שרשרת האספקה – השלימה פרויקט רחב היקף ליישום פתרון ההיפר מאוחד (HyperConverged) של נוטניקס (Nutanix). בתום הפרויקט, משמשת הטכנולוגיה של נוטניקס כתשתית עבור היישומים התפעוליים באתר הפרודקשן של החברה, ובכלל זה הערוצים הדיגיטליים ומערכת ה-BI, אתר ה-DMZ (רשת מאובטחת ומבודדת), מרכזיית החברה וסביבת הפיתוח והבדיקות. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון שקל.

בסיום הפרויקט סביבת ה-HyperConverged של נוטינקס מריצה כיום למעלה מ-500 שרתים וירטואליים באמצעות תשתית הוירטואליזציה Nutanix Acropolis. בנוסף, הופעלו סביבות VDI של נוטניקס לתמיכה בעבודה מהבית של כ-600 מעובדי החברה העובדים בסביבת סיטריקס.

"UPS בישראל היא גוף נותן שירות ללקוחות עסקיים וללקוחות פרטיים, כאשר כל אחד מהם מצפה לקבל חווית שירות שלמה, תוך שקיפות מלאה לכל אורך התהליך", אמר שי גוטמן, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות ב-UPS. "החברה מנהלת מיליון וחצי תהליכי שירות בכל חודש, כאשר הרוב המכריע מבוצע בכלי אוטומציה. עבור כל חבילה המועברת כיום דרך UPS, מבוצעות בין 10-15 אינטראקציות דיגיטליות מול הלקוח, ובכלל זה אפשרויות מעקב אחר חבילות. עם היקפי עבודה של עשרות אלפי חבילות ביום, נדרשים לחברה כוחות עיבוד ומשאבי אחסון משמעותיים שיבטיחו את המהירות, היציבות וחווית הלקוח הרצויה".

לדברי גוטמן, "בתחום בו אנו פועלים התחרות עזה ורמת השירות המורכבת מחווית לקוח ויכולת לתת מענה מהיר לצרכים עסקיים משתנים, היא קריטית. בעקבות שדרוג התשתית לפתרונות נוטניקס, נהנית כיום UPS בישראל משיפור של עשרות אחוזים בביצועי היישומים הקריטיים, שליטה ובקרה טובות ומדויקות יותר ויכולת גידול מהיר ופשוט, תוך שמירה על שרידות. בנוסף, השגנו חיסכון בעלויות תפעול כתוצאה מניהול מערכת אחודה לשרתים, האחסון והתקשורת וחיסכון בשעות עבודה של צוותי פיתוח".

UPS

UPS

"לא עסוקים בלהפעיל שרתים, אלא בהוספת עוד ועוד שירותים"

"כבר בחודש הראשון לאחר יישום הפתרון של נוטניקס הורדנו את שעות העבודה לניהול הדטה סנטר ב- 50%", הרחיב גוטמן, "שדרוגים נעשים באופן אוטומטי בתוך דקות בודדות, במקום כמה ימים. יש לנו אפס בעיות. היום אנו לא עסוקים בלהפעיל שרתים, אלא בהוספת עוד ועוד שירותים ללקוחות. המערכת של נוטניקס לתפעול שוטף וניהול השרתים ולכל התפעול, והצוותים ממוקדים ביצירת Value לעסק".

"לסיכום, אמר גוטמן, "אנו מעריכים כי חסכנו כמחצית מן העלויות בהשוואה לתשתית הקודמת עימה עבדנו. במקביל, אנו צופים כי ה-ROI בפרויקט זה יהיה מהיר, ובתוך כשנתיים וחצי נחזיר את ההשקעות. לצד זה, השגנו יכולת גמישות משמעותית וביצועים גבוהים, אשר שינוי משמעותית את חווית הלקוח". 

דוד בן-זנו, מנהל התשתיות ב-UPS, סיפר כי "ההתנסות עם נוטניקס החלה לאחר החלטה לבדוק את טכנולוגית Hyperconverged (ר"ת HCI), שיחליפו מערכות מסורתיות המבוססות על שרתי UCS, אחסון של NetApp ותשתית וירטואלית של VMWare. גילינו כי טכנולוגית ה-HCI של נוטניקס ותשתית השרתים הווירטואליים שלה מספקים ביצועים גבוהים הרבה יותר ושרידות גבוהה יותר, בעיקר עם מערכות הדורשות עוצמת מיחשוב. בעקבות זאת העברנו את מערכות הליבה ואת סביבת הפיתוח לתשתית נוטניקס".

בהתייחס לתכניות העתיד מציין בן-זנו כי "החברה מתכננת בימים אלו להעביר גם את אתר ה-DR לתשתיות נוטניקס. בנוסף, בוחנים להרחיב את יישום פתרון ה-ERA של נוטניקס המוטמע בארגון. פתרון זה מאפשר לנו להשיג בלחיצת כפתור שחזור בסיס הנתונים, על מנת להבטיח את רציפות פעולת בסיסי הנתונים".

בהתייחס למשבר הקורונה ציין בן-זנו כי "התפרצות הקורונה בחודש מרץ תפסה הרבה חברות ללא תשתית מתאימה כדי לאפשר לעובדיהן עבודה יעילה מרחוק. השילוב בין נוטניקס לתשתית הסיטריקס אפשר ל-UPS ישראל להעביר בתוך זמן קצר מאוד 600 עובדים לעבודה מהבית ללא בעיות ביצועים".

בן סמו, מנהל מכירות אזורי בנוטניקס. צילום: יח"צ

בן סמו, מנהל מכירות אזורי בנוטניקס. צילום: יח"צ

בן סמו, מנהל מכירות קומרשיאל בנוטניקס ישראל, הוסיף: "השינוי שהשיגו ב-UPS לאחר יישום הטכנולוגיות של נוטניקס היה ברור ומהיר: שיפור ביצועים וחסכון כספי של עשרות אחוזים. זאת בנוסף לביצועים גבוהים, ניהול קל ונוח, יציבות ושרידות ברורים לעין. UPS בישראל הוא ארגון שבו הזמינות, הביצועים וחווית השירות חשובים מעין כמוהם. אנו שמחים כי הוכחנו שהתשתיות של נוטניקס יכולים לתרום משמעותית לספק חווית לקוח ברמה גבוהה ושקט נפשי לצוות ה-IT לעסוק בהוספת עוד ועוד שירותים חדשים, ולא בניהול תשתיות. עם הצורך לעבור לעבוד מהבית קיבלנו עוד הוכחה כיצד ניתן להעביר בזמן אפס מאות עובדים לעבודה מרחוק יציבה ומהירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים