מיקרוסופט מאשרת את ההדלפות: תשיק Xbox חדש וזול

ה-Xbox Series S החדש יעלה 299 דולר ● לצידו תשיק החברה - באירוע שככל הנראה יתקיים ב-10 בנובמבר - מכשיר בסדרת ה-X, במחיר של 499 דולר

משחקים בענן לקונסולות המשחקים של מיקרוסופט. צילום אילוסטרציה: מיקרוסופט

ה-Xbox – קונסולת המשחקים המפורסמת של מיקרוסופט – היא לא מכשיר זול במיוחד. הלילה (ג') הודיעה החברה כי היא עתידה להשיק שתי גרסאות חדשות של Xbox, שאחת מהן זולה למדי – גרסה מסדרת ה-S במחיר של 299 דולר, שהם כ-1,010 שקלים, לפי השער הנוכחי. לצדה היא תשיק גרסה מסדרת ה-X, שתעלה 499 דולר (כ-1,690 שקלים). כל אחד מהמכשירים כלול בחבילת ה-Xbox All Access, שכוללת גם את Live ו-Game Pass, ועולה 25 דולר בחודש בגרסת ה-S ו-35 דולר בחודש בגרסת ה-X.

מיקרוסופט פרסמה בפייסבוק ובטוויטר תמונה של ה-Xbox Series S החדש ואת המחיר שלו, אולם לא מסרה מתי הוא יושק, ורק כתבה כי היא "מצפה לשתף בעוד (פרטים – י"ה)". בנוסף, החברה לא אישרה את שאר הפרטים שמופיעים בפסקה הראשונה, שמבוססים על דיווחים ברשת. כך, באתר Windows Central דווח שהחברה תערוך אירוע השקה של שני המכשירים החדשים ב-10 בנובמבר. עדיין לא ברור מתי הגרסאות החדשות יגיעו לישראל.

במיקרוסופט אומרים כי המכשיר החדש מסדרת ה-S הוא "ה-Xbox בעל דריסת הרגל הקטנה ביותר" שיצא עד כה. סרטון שהעלה הגולש WalkingCat מראה כי הוא רזה יותר מהמכשיר הקודם בסדרה, ה-One S. בהתאמה, גם ה-Xbox X החדש קל יותר מה-One X. מדובר בשיפור די משמעותי, שכן מכשירים אלה יוכלו להתאים בצורה קלה וטובה יותר לשימוש במכשירי טלוויזיה שונים. כפי שדווח בעבר ב-The Verge, ה-Xboxים החדשים לא כוללים כונני דיסקים.

בעבר כבר דווח שקונסולת ה-Xbox מסדרה X מגיעה עם שני מעבדים של AMD: ה-Zen 2 בעל שמונה הליבות, במהירות של 3.8 ג'יגה-הרץ, והמעבד הגרפי RNDA 2-Class, עם 12 יחידות עיבוד ומהירות של עד 1.825 ג'יגה-הרץ. כמו כן, היא מגיעה עם זיכרון RAM של 16 ג'יגה-בייט ורזולוציית 4K. לגבי הגרסה המוזלת אין עדיין פרטים נוספים ומיקרוסופט הבטיחה לפרסם אותם בקרוב, כאמור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים