"המשימה: לשחרר את צוואר הבקבוק הנוצר מהטפסים"

כך אמרו אנדריאה הול והאנה טומלדן, מנהלות שירותי הטמעה ב-FormAssembly, בהתייחסן לתהליכי דיגיטציה של טפסים מטעם ארגונים בכלל - וארגונים פיננסיי בפרט ● השתיים דיברו בכנס FINTECH Junction 2020 שנערך אתמול (ד')

מימין: האנה טומלדן ואנדריאה הול, מנהלות שירותי הטמעה, FormAssembly. צילום: דסטין פלפס

"במהלך תהליכי דיגיטציה של ארגונים בכלל וארגונים פיננסיים בפרט, נוצר צוואר בקבוק, והוא בניית הטפסים על ידי הארגונים ומילוי שלהם על ידי הלקוח. נדרש לשחרר צוואר בקבוק זה לטובת חווית לקוח משופרת, ידידותית וקלה לשימוש", כך אמרו אנדריאה הול והאנה טומלדן, מנהלות שירותי הטמעה, FormAssembly.

הול וטומלדן דיברו בכנס FINTECH Junction 2020. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ד') באופן וירטואלי.

"החברה", כך אמרו, "פותרת את בעיית איסוף המידע וחוסכת זמן וכסף, על ידי דרך קלה לבניית טפסים מותאמים אישית לטובת ארגונים בכלל וארגוני שירותים פיננסיים בפרט, עם אינטגרציה מואצת ל-Salesforce, תוך שמירה על רמת אבטחת מידי גבוהה והלימה לרגולציות". החברה הוקמה ב-2006 ולה יותר מ-4,000 לקוחות, ביניהם: פייפאל (PayPal), וולוו (Volvo), לנובו (Lenovo), פנסוניק (‏Panasonic), אמזון (Amazon) ואוניברסיטת הארוורד.

"לא משנה היכן אתם עובדים", אמרו, "אתם מנווטים בין תהליכים, נתונים ומשוכות ארגוניות, המפריעים להשגת המטרות העסקיות של הארגון. הפתרון שלנו חוסך זמן, מצמצם טיפול ידני בנתונים ומשנע מידע באופן מאובטח למגוון יעדים, בארגון ומחוצה לו".

"אנחנו אובססיביים לאבטחת מידע", אמרו הול וטומלדן, "זאת כי המציאות המאיימת יוצרת צורך בהגנה על נתונים רגישים, כגון פיננסיים, או פרטי ביטוח לאומי. הלקוחות נעזרים בנו כדי לאסוף נתונים שונים מסוגים שונים, בדרגות סיווג שונות. בין שאר פעילויות אבטחת המידע שאנו עושים, אנו מסתייעים בתוכנות לזיהוי נוזקות ופגיעויות וניתוח קוד סטטי וגם דינמי. עוד אנו עונים לצורך בהלימה לרגולציות השונות, ביניהן HIPAA, GDPR ו-PCI DSS. בנוסף, כל הגיבויים שלנו מוצפנים".

בנקאות בדיגיטל.בנקאות בדיגיטל. פינטק. אילוסטרציה: BigStock

בנקאות בדיגיטל. פינטק. אילוסטרציה: BigStock

"עוזרים לארגונים לברוח מכלא הנייר"

לדברי השתיים, "אנו מציעים אינטגרציה שקופה ל-Salesforce. המחבר (קונקטור) שלנו יודע לשלוח למערכת כל מידע ולעשות זאת בצורה קלה ומובנית. עם יכולות ה'ווב לכל דבר' שלנו, משתמשים יכולים להוסיף לידים, לעדכן אנשי קשר, לקחת רשומות ממקומות שונים ולשלוח נתונים להיכן שנדרש".

"מספר עצום של ארגונים", ציינו, "מבזבז זמן יקר ערך בטיפול בתהליכים מבוססי נייר, החל מגיוסי עובדים ועבור בהכשרות. ארגונים לא חייבים למצוא את עצמם תקועים עם קבצי PDF, ולהזין לתוכם נתונים, ואז להדפיס את הקבצים. אנו עוזרים לארגונים לברוח מכלא הנייר".

השתיים סיימו באומרן כי "אנו הופכים את האינטגרציות של התשלומים המקוונים לפשוטות יותר. אנו עושים זאת עם שיתופי פעולה שונים, כגון עם PayPal. מערך הטפסים המקוונים שלנו גורם לכך שלא צריך להיות מפתח כדי לעבוד איתנו. אנו מסייעים לארגונים לשפר את ממשל ה-IT שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים