נשים ומחשבים: שרית אסולין, SQLink

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: שרית אסולין, מנהלת מגזר ב-SQLink.

שרית אסולין, מנהלת מגזר ב-SQLink. צילום: יח"צ

שם ותפקיד: שרית אסולין, מנהלת מגזר ב-SQLink.

מה מביא אותך לעולמות הטכנולוגיה? "התחלתי את דרכי בענף כמנהלת פיתוח עסקי של חברת שירותים בעולם ההון האנושי ומשם התפתחתי לתחומי אחריות נוספים בעולמות הטכנולוגיה. ל-SQlink הצטרפתי לפני כשלוש שנים וכיום אני מנהלת פרויקטים מגוונים בקרב לקוחותיי – חברות בעולמות ההיי-טק, הפיננסים והתעשייה. אני אוהבת לקום בכל בוקר לתפקיד הזה, לעשייה פורייה ובעיקר להיות שותפה להצלחות ולהישגים בקרב לקוחותיי".

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? "בסך הכול, אנחנו במגמת שיפור. יש ייצוג מרשים של נשים בתעשייה, אולם מספרית, עדיין קיים פער ויש בה יותר גברים – הן בתפקידי פיתוח והן בתפקידים בכירים. אלא שחברות מעודדות קידום של נשים לתפקידי מפתח ומעריכות את היכולות שלהן לעמוד באתגרים של ריבוי משימות, ירידה לפרטים ויכולות הובלה.

אני מאמינה שכדי שנגיע למקום שוויוני יותר ברמת המספרים, צריכים להתחיל מוקדם יותר, ולעודד חינוך לטכנולוגיה, הישגיות וההעצמה כבר בשלבים המוקדמים של בית הספר".

האם נתקלת באפליה נגדך בתעשייה? "באופן אישי, לא חוויתי אפליה. תמיד הרגשתי שמעריכים אותי על בסיס הביצועים שלי. בצוות ההנהלה של SQLink יש רוב נשי מובהק, שמוביל את החברה בגאון, בזכות ולא בחסד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים